Voitteko puhua mulle järkeä päähän, pliis.
Mulla on ollut puoltoista vuotta flirttiä yhden miehen kanssa. Mies on käyttäytynyt niin, että olen miettinyt onko hänellä tunteita mua kohtaan.. itse olen ollut ihastunut tähän mieheen jo pitkään, ehkä jopa rakastunut. Ja nyt tänä vkl sain mieheltä kuulla, että tunteet on täysin molemminpuolisia. Meillä oli ihana vkl, ei seksiä, mies oli täydellinen herrasmies. Niin ihana, etten ollut edes osannut haaveilla mistään tuommoisesta.
Ja nyt sitten oon kotona, yksin, ja vatvon näitä asioita. Pelkään että olen liian sinisilmäinen, joudun pettymään, että mies onkin vain leikkinyt mun kanssa. Ei olekaan tarkoittanut mitään sanomaansa. :(
Kumpaan suuntaan tässä on teidän mielestä suuremmat mahikset, siihen, että mies oikeasti tarkoitti mitä sanoi ja on rakastunut muhun? Vai siihen, että mä oonkin vain jokin egon jatke tai huvitus eikä se todellakaan tarkoittanut sitä mitä sanoi tai teki?
Mä oon joutunut pettymään sen sata kertaa miehiin, joten musta on tullut tämmöinen. :( Rasittava, tiedän.
Mulla vaan on koko sydän tässä pelissä kiinni :(
Kommentit (3)
Mun mielestä sun kannattaa jakaa persettä sille heti.
Mä oon päivän ollut onneni kukkuloilla ja varma siitä, että tää vkl oli alku jollekin kauniille ja kestävälle. Ja nyt mä oon ihan varma siitä, että mies jostain syystä valehteli siitä, että sillä ois tunteita mua kohtaan ja todellisuudessa se inhoaakin mua :/ Ja silti mä tajuan, että tuo on ihan sairasta jo.
Ja sitten kun mä seuraavaksi tuun tänne itkemään sitä, että kertokaa miks mä vaan oon aina sinkku, niin tässä se syy sitten on. Mä pilaan kaikki orastavatkin jutut tällä skitsoilulla. Miksen vaan voi olla rauhassa ja nauttia? Miksen vaan voi ajatella niin, että mitä sitten jos sydän särkyy ja taas sattuu? Mut kun ei. Muhun on ohjelmoitu se ajatus, että mä en ole rakkauden arvoinen. Ja se sitten toteuttaa itse itseään.