Jesss!!! Nyt tulee jotain jännää odotettavaa Linnan juhliin.
Anssi Salmela pääsee sittenkin mukaan! Varo, Tarja, voit vielä päätyä Anssin kanssa tanssilattialle!
Kommentit (17)
Kyllä toi pitäs tietää vaikka lukeekin pelkästään Seiskaa tai kattelee pelkästään telkkaria.
En istu iltojani nokka kiinni telkkarissa. On muutakin elämää!
Itse asiassa hänen nimenomaan tulisi tehdä se. Go, Anssi, go!
Kyllä toi pitäs tietää vaikka lukeekin pelkästään Seiskaa tai kattelee pelkästään telkkaria.
joku lätkänpelaaja? (googletin)
Miks ihmeessä?
Minä jopa katsoin mm-lätkää enkä siltikään tiennyt kuka on Anssi Salmela. En kyllä lue sitä seiskaakaan, mutta onneksi meillä on av. =)
Nyt, kun googletin niin ei paljon väliäkään.
joka likisteli Halosta kiekkoleijonien kultajuhlassa Helsingissä.
Mä en lue seiskaa enkä paljon telkkukaan katso, mut en ole koskaan kuullutkaan kyseisestä tyypistä.
toivottavasti laittaa ainakin eri kengät kuin millä saapui jääkiekon MM-kisoista suomeen viime keväänä :=)
toivottavasti laittaa ainakin eri kengät kuin millä saapui jääkiekon MM-kisoista suomeen viime keväänä :=)
Nurmisen ilmaveivi kuuluu yleissivistykseen.
Nurmisen ilmaveivi kuuluu yleissivistykseen.
ja sekoitan aina noi kaks. Samanlaisia puttepossuja kyllä ovat ainaki ulkonäöltään. Mut eiks ilmaveivi ollut sen pelaajan juttu, Granlundin?
No, aikas suuri osa noista lätkän pelaajista ikävä kyllä on. Onneksi heissäkin poikkeuksia.
ja sekoitan aina noi kaks. Samanlaisia puttepossuja kyllä ovat ainaki ulkonäöltään. Mut eiks ilmaveivi ollut sen pelaajan juttu, Granlundin?
Granlundin ilmaveivi oli se hieno maali. Sama nimitystä on käytetty Nurmisen lennokkaasta laskeutumisesta.
Nyt on mukana ennätysmäärä suojatyöntekijöitä, mamuttajia, seta kokonaisuudessaan jne, joten eiköhän ole luvassa jotain yhtä viihdyttävää kuin viime vuonna eli joku lukutaidoton sekoaa taas täysin tai setalaiset pistää junan kesken tanssien pystyyn salin lattialle. Onneksi on Tarjan viimeiset juhlat, hän on onnistunut pilaamaan nekin.