Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakoulun joulujuhla ilmoitus Wilman kautta:

Vierailija
04.12.2011 |

Joulujuhla vaatetukseen ei kuulu lenkkikengät eikä tennarit.Asiallinen pukeutuminen. Onko oikein, voiko koulu vaatia juhlakenkiä. Meillä ei ainakaan varaa ostaa juhlakenkiä, kun ei ole muita juhlia tiedossa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden mielipiteistä viis, minäolin lähiomainen.

Kaltaisiasi löytyy aina, valitettavasti.

Minä nauran teille -en tietenkään ääneen enkä varsinkaan hautajaisissa mutta silti...

Vierailija
42/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joutuu Wilmassa ihan itsestäänselvyyksistä huomauttelemaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden mielipiteistä viis, minäolin lähiomainen.

Kaltaisiasi löytyy aina, valitettavasti.

Minä nauran teille -en tietenkään ääneen enkä varsinkaan hautajaisissa mutta silti...

Mutta siis kyse oli ULKOVAATTEISTA. Ei kaikilla ole varaa ostaa koko perheelle erikseen hautajaistakkeja! Pääasia, että kirkossa ja muistotilaisuudessa on hautajaisvaatteet. Suomessa on niin kylmä talvella, että kyllä pikkulapsille on vaan puettava ne lämpimät toppavaatteet eikä mitään hienoja pikkutakkeja.

Vierailija
44/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni asiallinen pyyntö, jos ihmiset eivät itse ymmärrä pukeutua siististi.

Vierailija
45/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun lapseni ovat ihan tavallisessa koulussa, ja voisin kuvitella, että sieltä voisi tulla tuollainen huomautus. Ja sehän on tosiaan ajankohtainen ihan joka koulussa. Olin juuri viikonloppuna konsertissa, ja kun katsoin siellä olevaa aikuisyleisöä, niin hämmästyin kovasti että jotkut tulevat tosiaan iltakonserttiin verkkareissa, lenkkareissa, tukka likaisena ja paita likaisena...

Vierailija
46/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla valecrocsit löytyisi sellaiset vaaleat.

meillä ei ole varaa juuri nyt mihinkään extraan. Työpaikalla on tämä netti yhteys-ei kotona.

Onko kierrätyskeskuskessa kenkiä?

Jos olette supreköyhiä, sossu auttaa hankinnoissa.

Vierailija
47/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun lapseni ovat ihan tavallisessa koulussa, ja voisin kuvitella, että sieltä voisi tulla tuollainen huomautus. Ja sehän on tosiaan ajankohtainen ihan joka koulussa. Olin juuri viikonloppuna konsertissa, ja kun katsoin siellä olevaa aikuisyleisöä, niin hämmästyin kovasti että jotkut tulevat tosiaan iltakonserttiin verkkareissa, lenkkareissa, tukka likaisena ja paita likaisena...

hienoa että koulu antaa tapakasvatusta. On ihan perinteinen tapa, että juhliin laitetaan parempaa päälle. Lenkkarit on aika ikävät juhlissa. Tavalliset kävelykengät ok, kunhan siistit ja puhtaat.

Vierailija
48/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/ilmoitukset/katso/id/78823

aika kalliit kyllä, itse olen myynyt halvemmalla

http://www.vauva.fi/ilmoitukset/katso/id/78722

tässä edullisemmat

Vierailija
49/50 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä siis että ehtisi toimittaa jos löytyis sopivat?

Vierailija
50/50 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tässä ketjussa näkee erinomaisesti sen syyn, miksi itse en ikinä anna perheille menevissä tiedotteissa mitään ohjeita, jos ei ole aivan äärimmäisen välttämättömän pakko ja niissäkin korostan, että "tämä on vain pyyntö, tätä EI ole PAKKO noudattaa, voitte myös itse tehdä niin kuin haluatte". Näin yleensä välttyy suurimmilta perheiden vihoilta.

T: Opettaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi