Miksen saa vierotusoireita tupakoinnin vähentämisestä?
Sorry, taas avaus tästä aiheesta ;)
Tänään olen polttanut kolme puolikasta ja yhden kokonaisen.
Äsken muu perhe lähti ulos ja ensimmäinen ajatukseni oli lähteä salaa tupakalle. No, meninkin parvekkeelle, otin ensimmäisen henkosen ja tajusin etten haluakaan tätä ja tumppasin.
Toisaalta surettaa kuin olisi jättämässä vanhalle ystävälle jäähyväisiä mutta ihmettelen ettei fyysisiä oireita mitään?!
Kommentit (6)
eikä minulle tulluy YHTÄÄN vieroitusoireita :) Luulen, että ne vieroitusoireet ovat oman mielen tuotosta
kertalaakista kun tulin raskaaksi, eikä tehnyt yhtään mieli.
Mä olin kuin itse piru alkuun kun lopetin, kiukutti koko ajan ja kaikki. Päätä särki, oli vaikea keskittyä kun mielessä pyöri vain tupakka ja nukkuminenkin oli alussa todella huonoa.
Nyt 4v. ilman tupakka, eikä päivääkään mene etteikö tupakka kävisi mielessä. En kuitenkaan ole sortunut.
eikä minulle tulluy YHTÄÄN vieroitusoireita :) Luulen, että ne vieroitusoireet ovat oman mielen tuotosta
on yleinen luulo, jota viljelevät juuri ne jotka eivät itse saty fysiologisista oireista kärsimään. On helppo ihmetellä asian vaikeutta muille, kun ei itse asiasta kärsi.
pahin on psyykkinen riippuvuus. Se että yhdistää tupakan johonkin hetkeen, vaikka bussipysäkkiin tai parvekkeella hengailuun. Kahvin jälkeen savuille tai työpaikalla kavereiden mukana tupakalle.
Kun jättää tupakoinnin väliin niin tulee vähän tyhjä olo. Että mitä sitten kahvin jälkeen tekisi tai mitä tekisin bussia odotellessa tai mitä tekisin, kun kaverit lähti tupakalle.
Minä pyörittelen peukaloita. Olen jäänyt koukkuun peukaloiden pyörittelyyn. Joskus pyörittelen peukaloita niin vinhasti että ne menevät sijoiltaan.
että kaikki eivät ole samalla tavoin riippuvaisia tupakasta. Näin ollen kaikki eivät saa vieroitusoireitakaan.