Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MYYN KÄYTTÄMÄTÖNTÄ ILTAPUKUA / WANHOJENTANSSIMEKKOA HINTAAN 105€! (KUVA)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim yo juhlat. Täällä ainakin nuorilla on niin näyttäviä pukuja silloin! Kaunis puku mutta minusta aika vaatimaton vanhojentansseihin....

Vierailija
2/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nykyaikainen puku. Ei häivähdystäkään wanhojentanssiteemasta. Hintakin älytön.

Paljon parempia saa vuokrata 20 eurolla esim. teatterien pukuvuokraamoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Yhdysvalloista itselleni iltapuvun wanhojentansseihin, joka kuitenkin on hiukan liian pieni.

Huomasitko?

Vierailija
4/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetin ylläpito saa tietää tästä, että mainostat tuotettasi täällä, sun ilmo suljetaan.

Vierailija
5/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssittu varmaaan n.10 vuoden ajan tollaisissa moderneissa iltapuvuissa:-) Toisin oli meikäläisen aikaan kun oli barokkiaikainen mekko päällä.

Vierailija
6/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi

Vierailija
7/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4) Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda...

Vierailija
8/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

v. 2005 teatterista vuorattu mekko maksoi 120. No, olipa ainakin hemmetin hieno. Eikä ole nyt turhaan mitään barokkimekkoa kaapissa viemässä tilaa.

Vierailija
9/9 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ostaisi vanhojen tanssiin pukua tuolla hintaa. Itse vuokraan itse ommeltua tyllättyä satiinipukua 50 eurolla. Itse maksoin siitä aikoinaan 1000 markkaa, kankaineen ja ompeluineen.

En ehkä ostaisi edes pikkujouluihin tuolla hinnalla. Mutta toisaalta ei se ole tyhmä joka pyytää vaan tyhmä joka maksaa.