häpeättekö te naiset tussujanne
vai mikä kumma siinä on, että jos mies odottaa sängyssä, niin kaunis nainen vaan pujahtaa pimeässä peiton alle sen sijaan että avoimesti, hitaasti ja viettelevästi tulisi sänkyyn? ettekö naiset usko, että pimppinne näkeminen oikeasti kiinnostaa miestä? onko teissä eroa sen mukaan, onko kyseessä posliini vai kaunis karvoitus? naisilta kommentteja? ja miehiltä myös, miten teillä naisen sänkyyn tulo tapahtuu? ovatko posliinit vai kauniit karvapimpit häveliäämpi kuin toiset?
Kommentit (50)
Luomutussuni on mahtava. Se on tuottanut iloa minulle ja muutamalle miehelle ja se kautta ovat tulleet maailmaan lapseni. Loistava peli!
Edelliselle tiedoksi, että viivapillu ei todellakaan ole mikään ainut ja oikea, minun mielestäni viivapillussa ei ole kiihottavaa pientä irstautta. Älä alennu tuohon "vain barbit on kauniita"-ajatteluun.
Se on vaan jotenkin niin syvälle iskostunut, että pitäisi näyttää barbilta. Kaikki miestenlehdet ja nettisaitit ovat sellaisia täynnä, joten jos miehet eivät sellaista halua mieluiten katsella niin en ymmärrä miksi se naiskuva ei muutu. En vaan pysty esittelemään omaa alapäätäni, inhoan ja häpeän sitä yli kaiken. Vihasin alapäätäni jo nuorena enkä esim. käynyt ikinä uimahalleissa ja keksin aina tekosyitä miten pystyin laistamaan liikuntatunnilta. Mitä sillä kirurgin veitsellä edes tarkoitetaan. Olen minä sisäisesti palautunut, mutta esim. imukuppi repäisi toisen ulkoisen häpyhuulen rikki, siihen tuli kananmunan kokoinen hematooma eikä pillu näytä enää siloiselta vaan siinä on löysää ja ryppyistä ihoa toisella puolella. Arvatkaapa vaan viitsinkö lähteä maksamaan itseäni kipeäksi yksityiselle, että mieheni voisi ihailla siloista pimpsaa. Ainoastaan todella vakavia naisen virtsan- tai ulosteenpidätyskykyyn vaikuttavia vammoja korjataan valtion piikkiin. Edes peräpukamia ei nykyään enää hoideta kuin yksityisellä ja kaikki maksaa. En mene laitattamaan silikonejakaan nykyisin roikkuviin tisseihini enkä käy kuromassa vatsanahkaa kauneuskirurgilla pois. Ei minun mieheni valita eli siis uskoisin kaiken olevan hänen puolestaan ihan ok. En silti koskaan kehtaisi tuolla tavalla avoimesti häntä yllättää, lähinnä itkettää jos tuollainen olisi se ykkösjuttu ja minä olen tämän näköinen. Sori vuodatus. :(
Karvat aina poistan ja jumppaan piukaksi,
Miehet taitaa häpeillä niitä omia vehkeitään ennemmin, luulisin? Minä en ole koskaan, edes nuorempan ujostellut tai hävennyt olla alasti.
Käyn yhteissaunoissa aina kun mahdollista. Eron jälkeen 2 vapaata vuotta meni railakkaasti testaillen n. 15 hoitoa.. Kaikki tuntui tykkäävän ajellusta tiukaksi treenatusta pillustani. Sitten osui tämä nykyiseni ja kihlatkin jo ostettu. En enää vaihda.
Joo, av-mittakaavan mukaan löytyy majava ja kolme lastakin synnytetty mutta en silti keksi mitään syytä, miksi häpeillä.
mutta makuuhuone on niin helkkarin kylmä. että on pakko mennä peiton alle lämpimään niin nopeasti kuin pääsee...
Hyvä tarina, voin kuvitella miten se kiihottaa sinua. Olet selvästi hyvin pitkälti tuntoaistin varassa kulkeva ihminen, kun puhut koko ajan tuntemisesta ja koskettamisesta. On selvää, että sinä kaipaat juuri sitä. Mutta onko se välttämättä sama, kuin mitä miehet keskimäärin kaipaavat?
Minä olen hyvin visuaalinen ihminen, kuvataiteilija kun olen. Minulle on oman kiihottumiseni ja nautinnon kannalta äärimmäisen tärkeää, että se ei ole pimeässä hapuilua, vaan että nainen viettelee minut visuaalisesti, puhuen kehon kieltä, ilmein, elein viestii janoaan. Ja puhuminen on myös tärkeää, jotta pystyy paremmin täsmäämään kemiat.
Enkä nyt ala erittelemään tarkemmin ajatuksiani, mutta odottaisin kyllä naiselta jotain vähemmän luolamiesmäistä toimintaa, kuin suoraan kalun kimppuun käymistä. Karkeasti ilmaistuna siitä on erotiikka kaukana, jos muija on fantasioinut omassa päässään jo kaiken valmiiksi ja sitten tulee sänkyyn sillä oletuksella, että voi masturboida itseään miehellä. Nou nou. Hommahan menee niin päin, että nainen saa munaa, jos mies suvaitsee ottaa naisen. Arvostan sellaisia naisia, jotka herättävät tuon seksuaalisen pedon miehessä. He saavat jännittävää seksiä. Tiedän, että tänä aloitekyvyttömien miesten kulta-aikana olen poikkeus, mutta minä olenkin saalistaja.
Itsensä sheivaavat naiset nimenomaan eivät arvosta itseään, kun eivät hyväksy itseään kauniina sheivaamatta.
Säälin tällaisia naisia, jotka joutuvat noin mielistelemään miehiään eivätkä hyväksy itseään.
Itsensä sheivaavat naiset nimenomaan eivät arvosta itseään, kun eivät hyväksy itseään kauniina sheivaamatta.
Säälin tällaisia naisia, jotka joutuvat noin mielistelemään miehiään eivätkä hyväksy itseään.
jos mieheni ei olisi tehnyt selväksi, että ainoastaan posliini kiihottaa niin en minä sitä paljaana pitäisi.
Voiko niin käydä? "Vähän lipsahti"?