Suosittele kirjaa joululahjaksi 37-vuotiaalle naiselle! ev
Kommentit (30)
Mä luin sattumalta Pirjo Hassisen Suistolan, ja voin lämpimästi suositella. On taidokkaasti kirjoitettu ja sympaattinen romaani.
Terv. N 35 v.
Jos et tieda ihan tarkkaan mita kirjoja nainen on jo lukenut (ja mahdollisesti saa myos muilta ihmisilta joululahjaksi) niin lahjakortti kirjakauppaan on hyva valinta. Kirjat ovat kalliita eika paljon naurata jos saa kirjan jonka on jo lukenut, tai jotain Finlandia-voittajaa kaksin kappalein.
Jos et tieda ihan tarkkaan mita kirjoja nainen on jo lukenut (ja mahdollisesti saa myos muilta ihmisilta joululahjaksi) niin lahjakortti kirjakauppaan on hyva valinta. Kirjat ovat kalliita eika paljon naurata jos saa kirjan jonka on jo lukenut, tai jotain Finlandia-voittajaa kaksin kappalein.
niin tammikuussa pääsee itse ostamaan alennusmyynnistä kirjoja. Saa yhden uutuuskirjan hinnalla (esim. 25 euroa) 2-4 kirjaa ja ovat sellaisia, joista itse pitää.
...Juha Itkonen! Todella hyvin kirjoitettuja ihania ihmissuhdekirjoja, joissa on aina muutakin sisältöä. osta esimerkiksi Kohti -kirja, jossa on juttua perhesuhteiden lisäksi Thaimaan tsunamin jälkeisestä avustustyöstä.
Kaari Utrion Oppinut neiti tai Auelin Maalattujen luolien maa ja Linda Howardiltakin on näköjään tullut uusi kirja Herttaseiska.
Mutta nämä ovatkin viihdekirjallisuutta jota av-palstalla ei arvosteta.
mikä on hyvää kirjallisuutta. Ap:n pitänee alkaa kouuttaa lahjansaajaa!
Tory Haydenin kirjoja, Pieni Lankakauppa -sarjan, Maeve Binchyn kirjoja, Coelhon kirjoja...
Ei tykkää jännäreistä, vaan enempi ihmissuhdejutuista.
Aika huono maku kirjallisuuden suhteen siis. Suosittelen edelleen Pulkkista.
John Boynen Tarkoin vartioitua taloa suosittelen. Suuri rakkaustarina, joka on nopealukuinen, helpostilähestyttävä ja
juonellinen. Ei mitään hömppää vaan laadukas lukuromaani, kuten joku jo totesikin. Minäkin pidän yllämainittuja ihan roskana, mutta tämä kirja sopii sekä korkeatasoisemman kirjallisuuden ystävälle että tuollaisten best sellereiden lukijalle.
Arvostettu tiiliskivi:
Jonathan Franzen: Vapaus
Laadukas lukuromaani:
John Boyne: Tarkoin vartioitu talo
Kaunis, haikea naisten kirja:
Riikka Pulkkinen: Totta
tai
Helmi Kekkonen: Valinta
Dekkari:
Camilla Läckberg: Merenneito
Fiksu kotimainen:
Rosa Liksom: Hytti nro 6