Viihtyykö jotkut miehet oikeesti näissä valkoisissa
sisustusunelmakodeissa, joita on blogimaailma täynnä? Onhan ne tosi kauniita ja söpöjä mutta tuli vaan mieleen, että onko ne naisen itselleen rakentamia ja voiko olla niin, että miehet ovat niitä myös itse tekemässä? On pitsiä, rusettia, söpöjä Maileg-tonttuja/possuja tuoleilla istumassa, joka laatikossa tekstit tyyliin bread, candels jne.
Makuuhuoneet vaaleanpunaista ihanuutta lattiasta kattoon. Kauniitahan ne ovat ja itsekin niitä tykkään katsella mutten osaisi kuvitella esim. omaa miestäni asumaan sinne.
Kommentit (4)
kaunista on, mutta mun on kyllä tosi vaikeeta kuvitella omaa miestäni tommoseen kotiin :) enkä kyllä itekkään varmaan osaisi/haluaisi elää...
Mutta sen on tavallaan vähän pakkokin, koska on sen syytä, että meillä on tän tyylinen koti. Nimittäin huonekalut on käytännössä melkein kaikki miehen isoäidin perintöä; vanhoja valkoisia ihanuuksia. Joukossa pari vähän räyhäkkäämpää tavaraa, jotka samainen persoonallinen mummu on aikoinaan iloisella 60-luvulla maalannut esim. keltaiseksi tai turkoosiksi. Eihän niistä voi luopua, joten talokin rakennettiin noita huonekaluja ajatellen. Jostain syystä ihanat nauhat, mailegin tontut ja possut ynnä muu sen kaltainen nyt vain sopii näihin vanhoihin juttuihin aivan ihanasti!
Ei ole ainakaan pois muuttamassa :)
On monesti kyllä sanonut ihan suoraankin, että meidän koti on kaunis ja että minulla on hyvä sisustusmaku.
sisustusta.