Mitä voi ilmoittaa tekosyyksi, ettei tartte mennä pikkujouluihin?
Olen siis jos sanonut tulevani, mutta ei siis yhtään huvittaisi mennä...
Kommentit (11)
Tai ehkä paras vaihtoehto olisi sanoa vain rehellisesti, että nyt et ole juhlafiiliksellä ja jätät pikkujoulut väliin.
Oletpa itsekeskeinen! lähetä tekstari jossa sanot etää et tule. Mitä sitä selittelemään, huoh!
Oletpa itsekeskeinen! lähetä tekstari jossa sanot etää et tule. Mitä sitä selittelemään, huoh!
ööh...ok =). Sillai kyllä hajoaa, että ruoat on tilattu valmiiksi
Ja miksi ilmoittauduit, jos ei edes innosta mennä?
käyt vaan syömässä sitten ja lähdet kotiin. sitä tarvi kenellekään sen kummemmin selitellä, jos ei biletytä niin ei biletytä.
siis oma tai lapsen lienee uskottavin syy, jokin rokko tms. lapsella voi iskeä yllättäen, itsellä migreeni tms. jolloin ei kyllä lähdetä mihinkään, ehkä fiksumpi keksi jokin tekosyy, työpaikan pikkujouluissa voi joku pahastua jos "ei vaan halua tulla..." Näin itse tekisin että saisin migreenikohtauksen (joita joskus kyllä oikeastikin on, en halua vähätellä inhottavaa sairautta, jota hyvin onneksi olen oppinut välttämään elintavoilla)
käyt vaan syömässä sitten ja lähdet kotiin. sitä tarvi kenellekään sen kummemmin selitellä, jos ei biletytä niin ei biletytä.
puolenyötä sekin jo.
selittelys auttais asiaan??? En ymmärrä mikä täs on ongelmana?
Jos ei huvita, niin sitten ei mene. Usko pois, ketään ei kiinnosta.
puolenyötä sekin jo.
keksi sitten jotakin muuta syytä kuin vain ettei huvita. Jotkut voi loukkaantua kun ei seura kelpaa ja siitäkös se juoruilu sitten alkaakin. Eikö sitä sun ruokaa voisi perua?
kipeä, lapsi on kipeä.....