Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän ystävätär

Vierailija
03.12.2011 |

tyttöystäväni vietti iltaa ystävättärensä kanssa meillä. Illan edetessä huomasin että tämä ystävätär katseli minua flirttailevasti lähdin sitten mukaan tähän silmäpeliin. Lopuksi kun mentiin nukkumaan tyttöystäväni kanssa ja ystävätär jäi sohvalle nukkuumaan. Heräsin keskellä yötä ja menin keittiöön juomaan. Yhtäkkiä käsi otti kädestäni kiinni se oli tämä ystävätär. Hän alkoi suutelemaan minua ja vastasin siihen, vähän ajan kuluttua oltiinkin sittin sohvallä rakastelemassa. Se oli ihanaa. Tyttöystäväni ei luultavasti ainakaan kuullut mitään. Mitä mieltä olette kannattaisiko minun kertoa tyttöystävälleni tapahtuneesta ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti parantaa ja lujittaa suhdettanne ja elätte loppuelämänne kolmistaan onnellisesti loppuun asti. Jos jaksat hoitaa kaks hoitoo ja MIELIKUVITUKSES loppuun asti !

Vierailija
2/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, ja sitten heräsit käsi housuissa. Fantasiat on ihan kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlai.

ainoa ero oli et ystävättäreni toi hoitooni sen uros tanskan dogin. yöllä heräsin, kun olin ekana nainut kolme kertaa oman ron susikoiran kanssa, siihen et tää tanskan dog miro nimeltään tuli nuolemaan kättäni, lähdin keittiöön juomaan ja huomasin et miron pippeli oli vähän turvoksissa sellanen 35 senttiä 9 senttiä paksu aloin poskettaa sitä ja sit se vasta turpos 60 senttiä ja 10 paksu. tungin sen perseeseeseeseeseeni ja puristin koiran kivekset rusinaksi nyrkiini. se uikutti mut löin sitä silitysraudalla päähän oli perkele hiljanen sen jälkeen. Nylpytin aikani kunnes tajusin että mitä tässä enhän tunne mitään vaika olin laittanut jättimeln pimpulaan ja tunkenut anaaliin vielä pesäpallomailan.

Pitäiskö kertoa omalle koiralle mitä tein?

N33

Vierailija
4/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja toi koirajuttu on ihan normaali, mulle käy tollein monesti mun tyttöystävän puudeli fifin kanssa!

Ketjun aloittaja se vasta ON sairas.

Nimittäin mun tyttöystäväni pettää mua Fifi koiransa kanssa usein, kun antaa koiran nuolla.