Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihii, aiheutettiin tänään pahennusta lähi-Siwassa!

Vierailija
03.12.2011 |

Oltiin lapsen kanssa lähikaupassa käymässä ja päätin, että 5-vuotias lapsi saa ensi kertaa treenata sitä, että valitsee itse jotain lauantaikarkkia ja maksaa itse omalla rahalla lompakostaan. Hiljaista oli, mutta eiköhän siihen tullut joku pian tullut meidän perään jonoon jalalla naputtelemaan, kun siinä hetki säädettiin. Onneksi kassaneiti oli mukana juonessa ja iloisin mielin palveli nuorta harjoittelevaa asiakasta :)

Mites muut, oletteko antaneet pienten lasten treenata itse maksamista kaupassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikaa vaikka maailman tappiin saakka odotella maksua! Kyllä sitä itse kullakin voi mennä joskus maksutapahtumassa kauemminkin, souvvat? Ei maailma pyöri vain tiettyjen ihmisten mielenliikkeiden mukaan.

t. kaupan täti :)

Vierailija
2/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on säästänyt viikkorahoistaan (saa euron viikossa) ja ostanut itselleen aina välillä jonkun pienen legopaketin tai pikkuauton. Ollaan sovittu, että jos omalla rahalla ostaa niin silloin saa hoitaa itse myös maksamisen. On ihanaa nähdä pienen miehen pakahtuvn ylpeydestä kun osaa itse hoitaa asian! Onneksi meillä ei oo ollut jonossa takana tuhahtelijoita, tai ainakaan mä en oo niitä huomannut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain 5 v lähtien on saanut maksaa, jos on ollut kaupassa hiljaista.

Vierailija
4/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jäävät rupattelemaan ja kyselemään. Eivät ymmärrä, että joillakin on kiire töihin tai kotiin. Kaikki kun ei ole eläkkeellä

Vierailija
5/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi lapsi olla puolitoistavuotias, kun sai alkaa "maksamaan" kaupassa. Tai siis antamaan rahan kassatädille käteen. Tämä ei kylläkään ole hidastanut hommaa yhtään vaan nopeuttanut, kun lapsi on malttanut pysyä kärryissä ojentelemassa rahaa, eikä yrittänyt kiivetä kärryistä alas tai huutanut tylsistymistään.

Vajaa kolmivuotiaana on ekoja kertoja saanut kokeilla hoitaa tavallaan koko ostamisen itse, kun on ollut hiljaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän