Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei mitä siitä seuraa jos ei tee joulusiivousta?

Vierailija
03.12.2011 |

On ollut henkisesti rankka syksy ja mä olen aivan puhki. Tuntuu, että pyykki-tiski-ruoanlaitto-lahjanhankinta-oravanpyörässä on ihan tarpeeksi.

Mitä siitä seuraa että ei kaikki olekaan tiptop?

Jääkö Joulu tulematta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oman perheen kesken. Ulkopuoliset eivät tule järkyttymään :)

Mutta joo, pitänee miettiä selvittäisiinkö vähemmällä siivoushössötyksellä, kun ei vaan jaksa :/

t:ap

Vierailija
22/28 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee täitä ja kihomatoja ainakin ton toisen siivousketjun mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota hirmuista hössötystä. Toki joulua ja muitakin juhlapyhiä kunnioitetaan tekemällä perussiivous, mutta kaappeja yms. en todellakaan ala siivoamaan. Aina on silti ollut kiva joulu.

Vierailija
24/28 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tontut kattoo! ja tulee täitä ja kihomatoja ainakin ton toisen siivousketjun mukaan!

Tarkennus. Ei meillä siivoamatta jätetä, normi viikkosiivoukset tehdään, mutta joulun suursiivous, missä KAIKKI nurkat ja komerot kolutaan taitaa jäädä tekemättä.

-ap

Vierailija
25/28 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, rennosti vain!

Vierailija
26/28 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi seuraa ensi vuonna.

Eikä siellä kaapeissa joulua vietetä...

Vierailija
27/28 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit tykkäävät.

Vierailija
28/28 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuuden kotona oli aivan valtava joulusiivous-show, kun äiti raivosiivosi itkien vielä aattoaamunakin. Luulin, että tämä on ihan normaalia.

Kasvoin aikuiseksi ja oman kotini siivosin tietysti lattiasta kattoon ennen joulua, koska näin kuuluu tehdä.

Sitten sain syysvauvan ja olin niin poikki, etten jaksanut siivota yhtään. Ajattelin, että aivan sama, jääköön joulu tulematta sitten, en vaan jaksa. Minulle oli käänteentekevä yllätys tajuta, että JOULU TULEE SITTENKIN vaikka en siivoaisi yhtään. Laitettiin miehen kanssa koristeita ja vauva ihmetteli kiiltäviä palloja. Paras joulu ikinä. Sen jälkeen normaali viikkosiivous on saanut riittää meillä jouluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi