Hei mitä siitä seuraa jos ei tee joulusiivousta?
On ollut henkisesti rankka syksy ja mä olen aivan puhki. Tuntuu, että pyykki-tiski-ruoanlaitto-lahjanhankinta-oravanpyörässä on ihan tarpeeksi.
Mitä siitä seuraa että ei kaikki olekaan tiptop?
Jääkö Joulu tulematta?
Kommentit (28)
ja tulee täitä ja kihomatoja ainakin ton toisen siivousketjun mukaan!
Mä en ymmärrä tuota hirmuista hössötystä. Toki joulua ja muitakin juhlapyhiä kunnioitetaan tekemällä perussiivous, mutta kaappeja yms. en todellakaan ala siivoamaan. Aina on silti ollut kiva joulu.
tontut kattoo! ja tulee täitä ja kihomatoja ainakin ton toisen siivousketjun mukaan!
Tarkennus. Ei meillä siivoamatta jätetä, normi viikkosiivoukset tehdään, mutta joulun suursiivous, missä KAIKKI nurkat ja komerot kolutaan taitaa jäädä tekemättä.
-ap
ja uusi seuraa ensi vuonna.
Eikä siellä kaapeissa joulua vietetä...
Minun lapsuuden kotona oli aivan valtava joulusiivous-show, kun äiti raivosiivosi itkien vielä aattoaamunakin. Luulin, että tämä on ihan normaalia.
Kasvoin aikuiseksi ja oman kotini siivosin tietysti lattiasta kattoon ennen joulua, koska näin kuuluu tehdä.
Sitten sain syysvauvan ja olin niin poikki, etten jaksanut siivota yhtään. Ajattelin, että aivan sama, jääköön joulu tulematta sitten, en vaan jaksa. Minulle oli käänteentekevä yllätys tajuta, että JOULU TULEE SITTENKIN vaikka en siivoaisi yhtään. Laitettiin miehen kanssa koristeita ja vauva ihmetteli kiiltäviä palloja. Paras joulu ikinä. Sen jälkeen normaali viikkosiivous on saanut riittää meillä jouluksi.
Ollaan oman perheen kesken. Ulkopuoliset eivät tule järkyttymään :)
Mutta joo, pitänee miettiä selvittäisiinkö vähemmällä siivoushössötyksellä, kun ei vaan jaksa :/
t:ap