Mitä te ostatte vanhemmillenne joululahjaksi? Siis te jotka ostatte jotain.
Mulla pää lyö ihan tyhjää. Jotain pitäisi keksiä. Nyt eivät ole puhuneetkaan mistään tavarasta jotka haluaisivat. Muutenkin heillä on kaikenlaista kippoo ja kuppii ihan riittämiin.
Herkkukoria ajattelin, mutta siitä tuli helposti todella kallis lahja.
Kommentit (8)
Kirjoja, neuleita, pyjamia, tossuja, herkkuja, elokuvia, musiikkia, oloasuja, aamutakkeja, hajuvesiä...
Mä olen nyt ostanut isälleni kaksi aamiaissettiä. Se on aina puhunut, et miten kiva on, jos on kuppi ja lautanen samassa, niin ajattelin nyt sit toteuttaa sitä toivetta. Yleensä kyllä olen ostanut isälleni tyyliin Tammen Keltaisen kirjaston kirjoja (tykkää lukea laadukkaita kirjoja), kaulahuivin, hanskat ja viimeimmäksi isänpäivälahjaksi ostin Reinot.
Äitini on pyytänyt nyt käsirasvaa ja sen lisäksi ostan varmaan jotain muutakin. Viime aikoina olen ostanut hälle laadukkaita shampoita, taidelasia, kirjoja, musiikkia yms.
Meilläkin vanhemmilla koti täynnä tavaraa, kun on omaostamaa kippoa ja kuppia ja vielä perityt muistojutut päälle. Yritän nyt sitten ostaa ainakin joka toinen kerta jotain kuluvaa, mutta harvemmin mitään syötävää, kerran ostin kokonaisen korillisen mausteita kyllä, mut nykyään eivät enää juuri jaksa kokatakaan, joten sekin menisi hukkaan.
Ryypyrasvaa ja yöpaita.
Yhteisesti isälle ja äidille jonkin sortin herkkukori ja joulukukka. Isäni ei lue, ei voi ottaa viinaa ja vaatteita en hälle osaa ostaa.
yhteiseksi vielä lapsista teetetty seinäkalenteri ensi vuodelle :)
-6-
käsityökirja (kirjosukat) ja joku joulukoriste, isän lahjaa en oo vielä keksinyt.
äidilleni kalenterin lapsen kuvilla. Isäni taitaa saada mukin lapsen kuvalla. ;) Lisäksi jotakin hyvää syötävää.
Äidille Rosa Liksomin (Finlandia-voittaja) kirjan ja isälle jonkun Suomen jatkosotaan liittyvän tositarinan.