ravintolan vessa.
Tulin just kotiin,mieheni nukkuu,kyllä oli ihana kokemus ravintolan veskissä uutta munaa,suosittelen kaikille naimisissa oleville naisille,virkistää tuo uutta energiaa elämään,ei aina sama kaava ihanaa!!!!
Kommentit (7)
Kiitos taas viime yön ihanasta panosta!
Olin just perjantaina baarissa missä selvä enemmistö oli naisia. Taidan olla liian kranttu, kun en löytänyt ketään, joka olisi heti säväyttänyt. Olin kyllä selvin päin ja ehkä hiukan estoinen. Sitten vaan vaimon viereen kotiin joka väitti että tuoksun seksille.
Mitäs ikäluokkaa olet? Oliko pokasi ensikerran tapaus? Kumpi saalisti kumman? Mihin kiinnititte toisissanne huomion? Kumpi teki aloitteen jatkokäminöille? Mitenkäs siinä niin kävikään ;) Oliko edes ahdasta tai jonoa oven ulkopuolella? Kauanko kiehnäsitte keskenänne ennen ja jälkeen?
Että pysyit nahoissasi. Aikuisten oikeasti. Toivottavasti vaimosi osaa arvostaa sitä lopulta.
M45+
Enpä sitten tiedä kannattaako itseään "säästellä" loppuelämänsä, vaikka tuo korrektia onkin. Osaisipa tosiaan tuo vaimoni sitä arvostaa vaikkapa antamalla seksiä. Edellisestä kerrasta kun on hyvinkin puolitoista kuukautta aikaa. Mulla on tanssijan vartalo ja muutenkin useimpien naisten mielestä olen eroottinen kundi. Seuralaisen saanti siis omalla kohdallani on kiinni korvien välistä.
taas saatiin yks suhde ja perhe pilalle sen jälkeen menee aivot työ omaisuus ja terveys.
Kiitos vaan sulleki! Mukavaahan se oli.. Juu! No. Miehesi ei ole ymmärtäny mitää epäillä? Hyvä niin.. Koska otetaan uusinta? Ah! Kun kaluni jo taas seisoo kun muistelee sun tiukkaa pillua.. Mikä paikka nyt olis kiihoittava?