Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko teidän miehet teitä?

Vierailija
02.12.2011 |

Kerroin juuri miehelleni, kuinka minua oli firman bileissä kehuttu kauniiksi (kehuja oli nainen). Sen sijaan, että mies olisi vetänyt pisteet kotiin sanomalle esim. "niinhän sä oletkin", se sanoi "jaa".

Sama juttu, jos laittaudun johonkin juhliin. En siis ole mikään sotanorsu, vaan meikittä ja verkkareissakin ihan vetävän näköinen kolmekymppinen, mutta mitään sanallista kiitosta vaivannäöstä ei heru. Sitten ihmettelen, kun muut heittelevät kehuja - enkä todellakaan kalastele niitä!

Kehutaanko teillä vai onko tämä joku standardi-insinööri?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kehu mua koskaan. Lapsia kyllä kehuu.

Vierailija
2/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut ihan suoraan, että se tuntuu pahalta, mutta ilmeisesti se on vaan niin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä kehuu, varmaankin ne kehut sitten ajan myötä lakkaa..koetko kuitenkin että miehesi pitää sinua kauniina ja rakastaa jne vai onko muutenkin välinpitämätön?

Vierailija
4/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kertoo, kuinka kaunis ja ihana olen.

joten kyllä kehuu, varmaankin ne kehut sitten ajan myötä lakkaa..koetko kuitenkin että miehesi pitää sinua kauniina ja rakastaa jne vai onko muutenkin välinpitämätön?

Vierailija
5/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullistahan tuo on, mutta varmasti aika yleistä. Kun pitkään ollaan yhdessä, niin toisen naamaan vaan tottuu ja turtuu, eikä sitä osaa enää ajatella sen enempää kauniina kuin rumanakaan..

Minulla on tapana kulkea arkena ilman meikkiä (saan kosmetiikasta lievän allergisen reaktion) mutta sitten juhliin pari kertaa vuodessa meikkaan oikein huolella. Silloin isäntä saattaa jäädä tuijottamaan ja hönkäistä että "Sähän oot niinku nätti..!" :)

Vierailija
6/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koetko kuitenkin että miehesi pitää sinua kauniina ja rakastaa jne vai onko muutenkin välinpitämätön?

Koen, että pitää kauniina ja rakastaa. Pitkän suhteen jälkeen meillä on edelleen intohimoakin. Silti olisi kiva kuulla edes valkoisena valheena, että "voi kun sä vaimo oot kaunis". Ei ois paha sanoa, eihän?

Itse kehaisen miestä aina välillä, mutta aidosti, jos näyttää erityisen hyvältä tietyissä vaatteissa tai on muuten vain tavallista komeampi.

Vierailija
7/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha surra moista... Minusta.

Vierailija
8/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minakin kehun hanta. eika pelkastaan ulkonakoa, vaan ihan toisen tekemisia jne. esim helposti saatan sanoa "kiitos, oot ihan paras" jos han viitsii ohimennessaan passata mulle jotain kun makaan sohvalla avta selaillen :) Eli meilla kyse on ylipaatansa toisen huomioimisesta.

Vierailija
9/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole aihettakaan.

Vierailija
10/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä masentaa siinä vaiheessa kun se lakkaa kehumasta, siis että kyllä sille minulle on iso merkitys. Koen, että jos/kun lakkaa sanomasta vaikka että olen kaunis, niin on jo sen verran turtunut minuun, ettei noteeraa naisena. Kuten on jo mainittukin useimmiten käyvän.

Vierailija
11/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on jos olemme menossa vaikka ravintolaan syömään tai juhlimaan ja olen meikannut ja päällä on kauniit vaatteet... sitten kehun miestäni,että kyllä näytätkin komealta ym ja hän ei sano mitään! Siis en kehu häntä vain siksi, että itse saisin kehuja vaan olen todella sitä mieltä, että komea on :) mutta olisi se joskus kiva kuulla, että oletpas sinäkin nätti tai edes jotain :(

Juu...ja ukko on perus-insinööri...

Vierailija
12/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäöstä, laittautumisesta, tekemisistä tai juuri mistään PAITSI, että olen paras valinta lapsien äidiksi ja hoidan lapset parhaalla mahdollisella tavalla. Olen itsekin huono häntä kehumaan, vaikka aihetta monesti olisikin. Meidän pitäisi molempien kehittyä asiassa, koska kaikki tykkää oikeasti kuulla niitä kehuja muilta.

Vierailija
13/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin harvoin tuo mun standardi-inssi mua kehuu. Nyt kun olen laihtunut viimeisen vuoden aikana, on alkanut ehkä vähän enemmän kehumaan mutta toisaalta meidän parisuhde onkin ollut kriisissä ja pelkää varmaan menettävänsä minut. Kerran havahtui sängyssä ja sanoi että "onpa sulla pieni peppu nykyään". En nyt tiedä oliko se kohteliaisuus vai ei.

Vierailija
14/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolin eikä toisin.

Useemmin vois, mutta ei sitä vaan muista... jännä juttu, kun varmasti tekis hyvää suhteelle. Siis ihan semmonen pikainen pieni arkinen huomaaminen, ei tod tarttis olla mitään ylitsevuotavaa eli teennäistä.

Tosin meillä on semmonen vitsiksi muodostunut juttu, että mä joskus, ehkä parin kk välein istun ukon viereen ja sanon, että noniin, sanopas musta jotain kivaa. Ja se sanoo sitten jotain. Yleensä jotain hölmöä. :) Eli kehun saa pyytämällä, hehe. Huumoria pitää olla.

Kauniiksi on sanonu 8v aikana kerran, silloinkin koska oli mustis. Aluksi häiritsi, mutta nyt olen tottunut, ettei sellaista kuule ja tuntuiskin varmaan oudolta kuulla, tyyliin mitäs tuo ukko nyt on menny touhuamaan kun noin maireena on. :D

Vierailija
15/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan :(

Vierailija
16/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oon sen näköinen (jokainen kahden pienen lapsen äiti tietää mitä tarkoitan), että säikähdän itsekin kun peilikuvani nään ja mies saattaa kertoa kotiin tullessa mulle kuinka kaunis mä oon. Uskoskohan ihan... Olen kyllä kaunis, mutta mustat silmänaluset, muutama liikakilo ja ponnarilla oleva takkutukka, kun ei oo ollu aikaa selvitellä vie kyllä loiston kenestä vaan. Rajansa kaikella. Juu ja ollaan oltu kimpassa 20-v.

Vierailija
17/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikka pyytäisin, että sano nyt edes jotakin kannustavaa mun mieliksi ja mielenterveydeksi. Ei. Virheistä kyllä huomauttaa heti, lähes jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
18/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ihan muuten vaan, ihanaksi ja söpöksi ja seksikkääksi. Usein myös kauniiksi. Aina jos olen vähänkään laittautunut, on ihan sekaisin mun kauneudesta:D

Vierailija
19/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pidä siitä, koska tiedän etten ole. Siksi sanon, että lakkaa hassuttelemasta.

Kaipaisin enemmänkin sitä, että hän kehuisi sitä millainen olen. Että hän sanoisi minun olevan hyvä ihminen. Että olen ihana, älykäs ja hauska.

Vierailija
20/24 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuolaa joka päivä että jestas tota sun persettä tai vitsi miten sun tissit tursuu kun kumarrut tai vastaavaa..aina puristelemassa ja hönkimässä noita juttujaan kun lapset ei ole kuulemassa. Empä muista että olisi mua kehunut viisaaksi tai hauskaksi tai vaikka kampausta kauniiksi..ellei kampaus sitten ole ollut jotenkin helvetin seksikäs. Eli siis ulkomuotoa mies kuolaa edelleen, muusta en tiedä. Yli 10v yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi