Sanonpahan vaan mielipiteenäni, että synnytyksenjälkeinen löysäpimppisyys on pelkästään laiskuutta!
Jos vaan haluaa ja viitsii treenata, rakkaalle miehelleen voi oikeasti tarjota ihan yhtä hyvää ellei parempaakin kuin ennen synnytystä. Omasta nautinnosta puhumattakaan.
Kommentit (6)
mutta jos ajattelet noin, niin mikäpä siinä. Nopeampi ja pysyvämpi tulos saadaan pienennysleikkauksella.
Jos on 25 tuo varmasti pitää paikkansa, mutta jos nelikymppinen repeää synnytyksessä, ei ole paikat koskaan enää ihan samassa kunnossa kuin ennen synnytystä. t. kätilö
Jos on 25 tuo varmasti pitää paikkansa, mutta jos nelikymppinen repeää synnytyksessä, ei ole paikat koskaan enää ihan samassa kunnossa kuin ennen synnytystä. t. kätilö
ap:lle kelpaa asiantuntijan näkemys. Kun hänellä nyt on tuo mielipide.
että yli 35-naisen ei kannata enää lapsia tehdä. Ja se on vaan hyvä juttu että paikat vähän löystyy. Jumalauta sitä kipua ennen lasten tekoa ku penis ei mahtunu oikeestaan ikinä sisälle ilman isoa määrää liukkaria ja toosi pitkää esileikkiä. Nykyään mahtuu jo sisälle ilman kipua vaikka kolmen lapsen jälkeen vielä melko tiukka onkin. Kyllä emättimen pitää yhdellä sormella puristaa joka puolelta. Se on vaan laiskuutta jos ei synnytyksessä viitti olla ponnistusvaiheen aikana jännittämättä paikkoja. Jos ei anna rennosti vauvan valua ulos emättimestä niin varmasti paukahtaa paikat hajalle! Ja se on varma.
alkamaan mitään hiton pimppajumppaa tekemään.
Uskon, että olen löystynyt kahdessa synnytyksessä, ja mulla on sellainen fiilis, että en oo ikinä tiukka ollutkaan. Ei oo koskaan tehnyt kipeetä eikä tiukkaa sänkyhommissa.
Nykyisen miehen kanssa välillä tuntuu sellaselta "huljuttelulta", vielä kun kostunkin ihan älyttömästi ja heti.
Mutta silti en jaksa mitään treenailuja. Mulla on niin paljon muutakin ajateltavaa ja tehtävää, että toi osasto evvk. Mies ei oo kuitenkaan valittanut, hyvin näytän kelpaavan (vähän liiankin hyvin, riitäis vähempikin). Ja itellekin kelpaa, niin mikäs tässä.
mutta jos ajattelet noin, niin mikäpä siinä. Nopeampi ja pysyvämpi tulos saadaan pienennysleikkauksella.