Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina jauhetaan siitä, että vain huonosti koulussa menestyneet hakeutuvat hoitajiksi

Vierailija
02.12.2011 |

10 vuotta hoitoalan töissä olleena olen kyllä sitä mieltä, että se on se ja sama miten siellä koulussa on menestynyt! Se ei vaikuta hoitoalan työhön juurikaan.

Näissä hommissa (varsinkin vanhustyössä) suurin osa työssä "menestymiselle" tulee siitä miten ihmisiä kohtelee ja millainen oma persoona on!

Ei niitä vanhuksia voisi vähempää kiinnostaa oletko joku ysin oppilas ja saanut tenteistä sitä sun tätä. Kyllä heitä kiinnostaa vain se kohteletko heitä arvokkaasti ja ystävällisesti ja miten heidän asioihinsa paneudutaan jne.

Se 6 ällän ylioppilas voi olla surkeampi hoitaja kuin vitosen keskiarvolla peruskoulusta hoitoalalle hakeutunut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin oli hakijoita 300 joista kaksikymmentä valittiin. Ei taida olla ihan uunoimmasta päästä ne valitut?

Vierailija
2/3 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajakoulutuksesta, kun se on nykyään tosi teoreettista ja on paljon kirjallisia töitä. Ehkä lähihoitajakoulutus on käytännöllisempi.

Se on kyllä totta että työelämässä tämä ammatti vasta opitaan, ei koulussa. Siksipä se onkin niin hyvä ala perheelliselle. Voit palata pitkänkin kotonaolon jälkeen ja saat helposti silti töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinani lähihoitajakouluun n. kasin lukion keskiarvolla ja E:n papereilla.

En meinannut päästä, koska en kuulemma ole tarpeeksi sosiaalinen!?! Olinkin silloin paljon ujompi.

Nyt juuri vanhustyössä olen todella pidetty, koska osaan kuunnella vanhuksia, kohdella ystävällisesti, olen rauhallinen ja huomioiva jne jne.

Ei vanhukset tykkää mistään päällepäsmäreistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi