Myisitkö itseäsi miljoonasta eurosta?
Joku mies tarjoaisi sinulle miljoona euroa panosta.
Irtoaisiko?
Kommentit (57)
ja veikkaan, että oma mieheni olisi myös sitä mieltä, että yksi pano ei meinaa mitään jos tuommoisen rahan siitä saa.
kyselisi miehen mielipidettä.
Mutta taitaa olla niin utopistinen ajatus että joku millin panosta kanssani maksaisi :) ei varmaan hinta ja laatu kohtais :)))
Mutta miljoonan kohdalla alkaisi epäilyttää. Jos joku on valmis tarjoamaan miljoonan, ei voi olla puhtaita jauhoja pussissa.
Siksi siis ehkä en. Epäilisin vilppiä.
Churchill: Madam, would you sleep with me for five million pounds?
Socialite: My goodness, Mr. Churchill… Well, I suppose… we would have to discuss terms, of course…
Churchill: Would you sleep with me for five pounds?
Socialite: Mr. Churchill, what kind of woman do you think I am?!
Churchill: Madam, we’ve already established that. Now we are haggling about the price.
Ja seuraavalle viikolle tarjoaisin 20 pinnaa alennusta :-)
Jos kertoisin verottajalle avoimesti, että miljoona on tullut haltuuni tällaisella tavalla, kuinkahan kävisi? Verottaja kai ilmoittaisi poliisille, ja eikös ole niin että seksin ostaja olisi rikkonut lakia mutta minä en? Vai muistanko nyt väärin nykylait...
Jos siitä tulisi poliisiasia, mahtaisinko menettää sen miljoonan?
Jos kertoisin verottajalle avoimesti, että miljoona on tullut haltuuni tällaisella tavalla, kuinkahan kävisi? Verottaja kai ilmoittaisi poliisille, ja eikös ole niin että seksin ostaja olisi rikkonut lakia mutta minä en?
Jos seksin ostaminen on rikos, ja myyminen ei niin voisit ilmoittaa myyneesi seksiä, mutta "unohtaneesi" jo ostajan nimen...
Vai oliko Suomessa vain paritus rikollista toimintaa?
se ihan laillista. Kunhan verotuksellisesti asiansa hoitaa.
Vähemmälläkin lähtisi. Joskus ollaan miehen kanssa tästä asiasta hypoteettisesti keskusteltu ja taisi olla 10000 euroa rajana.
Ja kaupan päälle antaisi mieskin.
sillä ostaisimme unelmiemme asunnon ja muutenkin olisi talous turvattu 2 pätkätyöläisen perheessä.
Notta miehet, myisittekö?
Todellisuudessa ne summat taitaa olla aika pieniä, mistään 200-1000 en itse antaisi tai vaikka laitettaisi vielä nolla perään.
ja pienemmästäkin summasta. 100 000 pöytään niin jo irtoaisi. Hauska ajatusleikki.
Mutta ilman kondomia vain tautitestien kautta. HIViä en ottaisi edes miljoonasta, enkä itse asiassa edes herpestä.
Palstan huorien määrä ei voi olla tiedossa tämän ketjun perusteella. Siihen tarvitaan ketju, jossa kysytään "Myytkö tällä hetkellä seksiä elinkeinonasi?"
mies varmasti puhuisi mut innoissaan ympäri. Se olisi niin tohkeissaan, pyytäisi varmaan päästä seinäkukkaseksi katsomaan ja ottaisi rikastumisestamme vielä videonkin muistoksi. Joo, kondomi pitäis välissä toki olla, mutta muuten se kyllä laittaisi rusetin mun ympärille ja kantaisi itse miljoonan tarjoajalle... (:-D
voitaisiin myös kysyä, annatko säännöllisesti seksiä henkilölle joka elättää sinut.
sitä ei millään rahalla pyyhkäisisi pois. Olis varmaan siitä rahasta ostajalla aika pahat teot mielessä...
Saisi ainakin tämän puutostilan pois samalla...eli ns.2 kärpästä 1 hinnalla xD miehelle voisin mainita ehkä asiasta ja syyttää häntä samalla että mitäs pidät mua puutteessa,oma on vikasi :P
ainakaan usko, koska olen onnellinen näin ja mulla on aviomies ja perhe.
Toisaalta sillä rahalla sais kyllä aika ihanan omakotitalon..... Mut ei silti.