En haluaisi levittää salmonellaa
Ärsyttää kun nyt ihan loppuraskaudessa olen vahingossa syönyt salmonellan saastuttamaa elintarviketta, mutten ole varma olenko kantaja. Olen yrittänyt soitella synnärille/neuvolaan asiasta etten vain missään nimessä voisi vahingossa tartuttaa muita äitejä tai lapsia, mutta tuntuu että asenne on sellainen ettei tartunnat paljon kiinnosta kun on niin kiire eikä ole aikoja eikä labrassakaan millään ehdittäisi tutkia näytteitä jne.
Vinkkejä siitä kuka olisi sellainen henkilö jota asia voisi kiinnostaa ja joiden puheille pääsisi kerberoshoitsujen ohi?
Kommentit (4)
se tarttu vain jos kakalla käynnin jälkeen et pese käsiäsi kunnolla. Sitten siirrät kakkapöpöt elintarvikkeisiin joissa salmonellan tulee lisääntyä miljoonakertaiseksi. Jonkun pitää vielä syödä ne elintarvikkeet kuumentamattomina että salmonella tarttuisi.
t. oikeasti salmonellan sairastanut
se tarttu vain jos kakalla käynnin jälkeen et pese käsiäsi kunnolla. Sitten siirrät kakkapöpöt elintarvikkeisiin joissa salmonellan tulee lisääntyä miljoonakertaiseksi. Jonkun pitää vielä syödä ne elintarvikkeet kuumentamattomina että salmonella tarttuisi.
t. oikeasti salmonellan sairastanut
En ajatellut siellä synnytyssalissa alkaa ruokaa valmistamaan, mutta muistelin vain että vastahan oli Joensuussakin epidemia alkanut siitä että synnyttämässä ollut nainen oli sairastanut salmonellaa ja koska itselläkin on oireita ollut niin...
salmonella leviää ulosteen kautta. Voit itse pitää huolta ettet sitä levitä pesemällä veski käynnin jälkeen kädet kunnolla ja käyttää vaikka käsidesiä lisänä.
t. 3
neuvonta- ja ajanvarausnumeroon.