Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko haittaa jos ottaa yhden Zyrtecin vaikka imettää?

Vierailija
02.12.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin zyrteciä säännöllisesti sekä raskaus- että imetysaikana. Se on allergialääkkeistä juuri se, jota suositellaan jos jotain pitää käyttää. Yksi pisimpään markkinoilla olleita valmisteita, joten vakavat haittavaikutukset olisivat jo ilmenneet, eli sellaisista ei huolta.

Vierailija
2/7 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin ettei sitä saisi käyttää. Nyt kyllä pitäisi poikkeuksellisesti ottaa yksi kun muuta lääkettä ei ole saatavilla ja allergia oireilee pahasti. t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriltä. Hän ei suositellut mitään allergialääkettä käytettäväksi imetysaikana. Ainoastaan nenäsuihketta, jos on sellaista allergiaoiretta.

Kerran sitten sain pahimpaan heinäaikaan (heinäallergikko siis olen) aivan kauhean allergia"kohtauksen" eli en voinut olla aivastelematta, silmät vuotivat ja turposivat jne. Menin apteekkiin ja kysyin eikö oikeasti ole mitään mitä voin ottaa. Neuvoivat, että voit ottaa tätä (olisko ollut Zyrtek) mutta että kannattaa olla 6 tuntia imettämättä sen jälkeen. Eli ei siis jatkuvaan käyttöön suositeltu sitäkään.

Vierailija
4/7 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri käytti kanssa erehdyksessä Zyrtekkiä raskautensa aikana. Vauva synty pahasti ongelmallisena, on iho ihan pilalla ja keuhkot ei toimi kunnolla. Ei välttämättä ollut tietty kaikki ton Zyrtekin syytä, mutta itse tekisin varmuuden vuoksi abortin, ja tekisin sit sen seuraavan vauvan kunnolla varman päälle.

Vierailija
5/7 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoivat, että voit ottaa tätä (olisko ollut Zyrtek) mutta että kannattaa olla 6 tuntia imettämättä sen jälkeen. Eli ei siis jatkuvaan käyttöön suositeltu sitäkään.

Mitähän siitä seuraa jos kuitenkin imettää lääkkeen otettuaan? Mun lapsi on jo 1v4kk eli d ihan pieni enää. t. Ap

Vierailija
6/7 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitähän siitä seuraa jos kuitenkin imettää lääkkeen otettuaan? Mun lapsi on jo 1v4kk eli d ihan pieni enää. t. Ap

[/quote]

No voithan sä ton ikäiselle syöttää muutakin mieluummin kuin kokeilla mitähän siitä seuraa...

Vierailija
7/7 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

zyrtecciä 6kk- 12kk ikäisenä jatkuvasti nokkosrokon takia. Tuskin se sun kersas vahingoittuu äidinmaidosta satunnaisesti saatavan zyrtecin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän