Miksi aikuinen ihminen myöhästyy aina koulusta?
En oikeasti tajua sellaista että neljänä aamuna viidestö tullaan tunnille 15 min-1 tunti myöhässä, kun ei vain ole jaksanut nousta.
Sitten ne eivät kuitenkaan joudu korvaamaan poissaolojaan mitenkään, ottaa päähän!
Kommentit (13)
Kun syksyn pimeys alkoi ja opiskelun alkuinnostus oli loppu niin aloin myöhästelyn. Se nolottaa kovasti mutta en osaa sille mitään.
Meillä ei tosin tarvi korvata mitään..
Kun asuu pyörämatkan päässä koulusta (10 minuuttia).
ettei ne sovi alkamisaikaan.
Aikanaan olin koulussa jossa opetus oli aika yhdentekevää pilipalisekoilua.
Ei ollut todellakaan mikään syy nousta vuoteesta se paikka, mutta lounaalle tuli raahauduttua.
Nykyisin ymmärrän paremmin että kyllä siitä oli haittaa tunnollisille läsnäolijoille kun meitä hitureita venailtiin, mutta kummiskii.
Kuinka tarpeellisesta koulusta on kyse.
Josta saa työpaikan tulevaisuudessa.
Ei kai se muuten haittaa, mutta kun on tietty läsnäolo pakko 80% niin sitten tämä sluivaa kurssit läpi.
Toisekseen mietityttää että onko kyseinen ihminen samalainen työmaailmassa. Siellä aamuvuoro alkaa vielä aikaisemmin.
ap
kenenkään ei tarvi odottaa mua myöhästelyn takia, eikä luennoitsijalle tule ekstrahommaa, tietysti voi häiritä jotakuta se myöhässätulo.
3
Mä olin just tuollainen. En jaksanut olla niin tarkka. Oli aina myöhässä, mulle jaettiin jopa paperit valmiiksi pöydälle, koska tiedettiin et tuun kun ehdin ;) Olen joustava, sosiaalinen ja mukava työkaveri. Kokeista sain aina 4 tai 5.
Työpaikan sain heti kun koulusta pääsin (ajallaan, vaikka eka vuoden lähinnä lusmusin). Sain 3 kk päästä vakipaikan, vaikka sitä hakikin useita vuosia samassa paikassa olevia. Olen myöhästynyt kerran, kun pyörä hajosi matkalla. Sairaana en ole ollut yhtään päivää. Olen tehokas ja nopea työssäni, vaikkei kouluun raahautuminen kiinnostanut ollenkaan. Työskentelen sairaanhoitajana teho-osastolla!
tulipa melko paljon kirjoitusvirheitä ja hassuja lauseita. Eihän uskoisi, että myöhästyin äikäntunneiltakin ja sain siitäkin numeroksi 5. Nyt nukkumaan, kauniita unia ap. Toivottavasti osaat hieman löysätä nutturaasi ja keskittyä johonkin oleellisempaan, kuin toisten myöhästelyyn!
p.s. Minä aina kerroin muille koekysymykset, jos olin tehnyt jonkun tentin aiemmin ja annoin vinkkejä jos joku tarvitsi esim koulujuttuihin
joka-aamuinen lapsen tarhaanvienti ja pukeminen ... siinä mulla ne syyt.
niin aikaista aikaa ei olekkaan herätä ettei se ois myöhässä, ihan sama herääkö 10min vai 3h ennenkuin pitäis lähteä lopputulos on sama.
raivostuttavaa!
enkä osaa oikein sanoa miksi. Jotenkin se aika vaan kuluu ja aina jotain unohtuu ja joutuu palaamaan takaisin, tai lasten liikkeelle patistaminen kestää tavallista kauemmin jne. Voin ihan hyvin myöhästyä yhdeksästä, vaikka heräisin kuudelta :/
On toki tosi noloa mennä myöhässä, mutta toisaalta eipä kukaan opettaja minua odota ja hipsin hiljaa paikalle jos olen myöhässä niin en häritse muitakaan.
80 % läsnäolopakko ei tuota ongelmia siltikään, sillä olen kyllä varmaan 99 % opetuksesta ollut paikalla, lukuunottamatta noita aamun kymmenminuuttisia.. (joita ei kyllä ole päivittäin, viikoittain varmaan kuitenkin) Hommat teen ajallaan, ja tulokset aina hyviä. Työmoraali sinänsä on todella korkea, jos ei tuijota kelloa minuutilleen.
Valmistuttuani tarkoitus on ryhtyä yrittäjäksi ja siinähän myöhästelen sitten niin paljon kuin huvittaa :D
Jos myöhästyy, se on automaattisesti poissaolo. Olen kyllästynyt siihen, että tunnin alun joutuu käymään pariin kertaan uudestaan myöhästelijöiden takia.
eli jos on säännöllisesti myöhässä aamulla tai ruokatauon jälkeen, voi arvosana pudota tentin 4:sta 3:ksi. Joillekin sillä on merkitystä. Ja jos minulta pyydetään suosituksia, en suosittele myöhästelijää.
ettei ne sovi alkamisaikaan.