Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pariterapiasta?

Vierailija
01.12.2011 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt miehen kanssa yhdessä ja me molemmat erikseen miehen välivallantekoon liittyvissä asioissa ja sen seuraamuksissa.

Hyvät kokemukset. Saimme kumpikin lääkeapua ja sairaslomaa, kun sille oli tarve (mies 3kk pois töistä ja viikon sairaalassa, minä kotona ja apua kotiin mm. perhetöntekijän kautta). Mies koki sen jälken vuoden raittiin jakso A-klinikalla.

Nyt hän käyttää alkoholia, ei ole absolutisti. Meillä ei ole väkivaltaa nähty enää 5 vuoteen, pärjäämme ilman tukimuotoja, meitä ei enää "seurata". Tiedän kyllä, että yksikin puhelu pyytää apua toisi sitä meille.

Hyvä kokemus siis yhdessä ja erikseen, Löysime puheyhteyden ja rohkeuden tulla ihan itse päivänvaloon, jos jokin alkaisi mennnä vinoon. Liitto pelastui, lapset pelastuivat, järki pysyi päässä. Tai palasi päähän.

Vierailija
2/2 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tärkein anti taisi olla se että päästiin puolueettomaan tilaan, missä kumpikin sai puhua mielensä puhtaaks niin että toisen oli pakko kuunnella. Ei saatu kylläkään mitään valmiita ratkasuja tai toimintaohjeita, mut kyllä meille sanottiin että terapeutti ei nähny meissä niitä piirteitä "mitä eroon päätyvissä pareissa yleensä on". Oli hyödyllistä siis. Ja kallista, 60€/h, käytiin yksityisesti, käyntejä kerty joku 7-8 kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme