Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, kun tajuaa aina välillä kasvavansa oikeasti aikuiseksi :D

Vierailija
01.12.2011 |

On vapauttavaa huomata, että iän myötä sitä saa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän lisää itseluottamusta ja alkaa arvostaa itseään(kin).

Huomaa aina silloin tällöin, että reagoi joihinkin asioihin ihan erilailla, tai ajattelee eri lailla, jotenkin vapaammin, itseään rajoittamatta tai väheksymättä, ja toimii myös sen mukaan, miten itsestä parhaimmalta tuntuu. Ei enää ajattele niin paljoa/niin usein vaan sitä "mitä muut minusta nyt mahtavat ajatella" eikä tee itselleen vastenmielisiä asioita vain muita miellyttääkseen. Sillä ei vaan ole enää niin paljoa merkitystä, mitä muut minusta ajattelevat, kuin oli joskus parikymppisenä, tai viisikin vuotta sitten.

Odotan innolla, minkälainen olen 4-kymppisenä! :D

t. 3-kymppinen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikalailla epätoivosen,en saanu toivomaani opiskelupaikkaa :( kovaa kolahti. onneksi on edes keikkatöitä mitä tehdä. lapset mulla olisin piankin suunnitelmissa :P jos en sinne kouluun ensikerrallakaan pääse.

Vierailija
2/2 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikalailla epätoivosen,en saanu toivomaani opiskelupaikkaa :( kovaa kolahti. onneksi on edes keikkatöitä mitä tehdä. lapset mulla olisin piankin suunnitelmissa :P jos en sinne kouluun ensikerrallakaan pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla