Millainen ihminen ottaa pikavipin? kerro kokemuksiasi
Kommentit (27)
Ihan tavallinen. Luottotiedot kunnossa. Oli tiukat pari kuukautta. Maksan nyt joulukuussa kaikki pois. Muutamasta saturaisesta oli kyse.
ei tarvi korkoja erikseen maksaa, käsittelykulut vain, pikavippi firmojen tarkoitus on vain saattaa helvetilliseen velkavankeuteen vipin ottajat tiedän kokemuksesta jossa menetin luottotiedot ja ajauduin isoon kuseen, niillä ei ole mitään sovitteluhaluja missään lainassa, laittomiakin ne on mutta silti jatkaa toimintaa ja senkin siunasi kokoomus.
ei tarvi korkoja erikseen maksaa, käsittelykulut vain, pikavippi firmojen tarkoitus on vain saattaa helvetilliseen velkavankeuteen vipin ottajat tiedän kokemuksesta jossa menetin luottotiedot ja ajauduin isoon kuseen, niillä ei ole mitään sovitteluhaluja missään lainassa, laittomiakin ne on mutta silti jatkaa toimintaa ja senkin siunasi kokoomus.
varmaan luottotiedoton jolla ei siis luottokorttia. ainakin omassa tuttavapiirissä..
ja 18-20 vuotiaat uskoisin..
Mä olisin ainakin muutaman kerran ollut todellakin pahassa kusessa, jos ei mistään olisi äkkiä saanut lainaa.
Paljon maksoit korkoa?
Eihän tuo mikään järkevä tapa ole rahaa lainata. Muutamasta satasesta korkoja meni monta kymppiä. :/
Niinpä, paljonko oli ne käsittelykulut?
300 vipistä tuli maksettavaa näillä näkymin 1100€. kallista on.
Jos on paljon laskuja rästissä, siksi.
Täytyy ottaa huomioon että laskujen muistutuskulut
maksavat myös ja parempi sitten että saa maksettua
laskut ja ruokaa ostettua.
yksi tyhmä köyhä kysyy, että mikä on sellainen kauhea pakottava hätä, että pitää ottaa pikaisesti lainaa älyttömällä korolla?
Omasta tuttavapiiristä sellaiset ottavat pikavippejä, joilla ei ole huolenhäivää huomisesta, kunhan saa äkkiä rahaa vaikka uuteen tietokoneeseen, kun teki niin mieli. Nyt sitten painiskelevat ulosottosuossaan ja surkeina pyytävät edes yhtä vessapaperi rullaa tuttaviltaan, että lapset saisivat pyyhittyä pyllynsä vessassa käydessään.
olla suureen ääneen niistä huutamassa. Mitä se kenenkään nenää kaivelee, paljonko minä sitä korkoa maksan?
Se on joskus otettu, että vältettäisiin paljon suurempi katastrofi kuin muutaman kympin korot.
Minusta se, että siitä silloin rahalla selvittiin, oli todella pieni hinta : )
Piti ostaa lapsille ruokaa ja tarvi bensaa että pääsee töihin, julkisilla kun ei voi kulkea työmatkaa mitä itse käyn päivittäin, ensimmäiset vipit pystyi maksamaan helposti mutta kun tuli halvempi tilalle ja helposti sai on loppu historiaa, vituttaa aivan saakelisti koko tyhmyys, laki vielä sallii tuon höynäyttämisen hyväuskoisilta kansalaisilta kuten minulta.
En minä oikein ymmärrä miksi ihmiset vihaa pikavippifirmoja (ellei syy sitten ole se tyypillinen Suomalainen kateus) kun he nyt eivät ainakaan vielä toistaiseksi pakota ketään ottamaan lainaa. Minä en heitä käytä kun omalla tilillä toistaseks on raha riittänyt.
Ennemmin lainaan firmalta korkoineen, kuin käyn nöyristelemään ja almuja sukulaisilta aneleen.
En minä oikein ymmärrä miksi ihmiset vihaa pikavippifirmoja (ellei syy sitten ole se tyypillinen Suomalainen kateus) kun he nyt eivät ainakaan vielä toistaiseksi pakota ketään ottamaan lainaa. Minä en heitä käytä kun omalla tilillä toistaseks on raha riittänyt.
Rikolliset tienaa teidä selkänahoistanne..
ja tililläsi ei olisi käytössä yhtään, lapset huutaa nälkää ja olisi tarve parille kympille, tappaisitko lapses nälkään vai ilmoitatko sosiaalitoimistoon että ei ole rahaa ostaa ruokaa ja lapset on olleet syömättä 3 päivää? mitä luulet sossun sanovan siihen??
ja tililläsi ei olisi käytössä yhtään, lapset huutaa nälkää ja olisi tarve parille kympille, tappaisitko lapses nälkään vai ilmoitatko sosiaalitoimistoon että ei ole rahaa ostaa ruokaa ja lapset on olleet syömättä 3 päivää? mitä luulet sossun sanovan siihen??
Pikavipin ottaja on usein nuori mies, joka tekee fyysistä työtä. Hän ottaa pikavippejä paikatakseen jo muutenkin ongelmissa olevaa talouttaa. Pikavipillä saatetaan lyhentää jopa asuntolainaa, mutta yleensä se käytetään elämiseen.
Toinen pikavippikierteeseen sortunut ihmistyyppi on keski-ikäinen nainen, jolla ei ole välttämättä mitään koulutusta. Hänkin tekee usein ruumiillista työtä tai työskentelee palveluammatissa. Hän ottaa pikavipin tukeakseen lapsiaan taloudellisesti.
Kummankin kannattaisi ottaa yhteyttä omaan pankkiinsa, velkojiin ja jopa velkaneuvontaan saadakseen taloudellisen tilanteensa paranemaan.
Pikavippi ei ole koskaan hyvä ratkaisu, koska siinä on täysin kohtuuttomat kulut ja korot.
Mihin ne sossun rahat on menneet?
katsovat tulot niin isoiksi että aina tulee hylkypäätös.
Ihan tavallinen. Luottotiedot kunnossa. Oli tiukat pari kuukautta. Maksan nyt joulukuussa kaikki pois. Muutamasta saturaisesta oli kyse.