Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä facebook

Vierailija
01.12.2011 |

...mutta silti siellä roikun kun ei mulla ole ystäviä eikä omaa elämää. Tai ehkä mulla on ystäviä irl mutta olen sen verran arka ja huono itsetuntoinen että en kovinkaan usein "uskalla" ottaa heihin yhteyttä vaikka haluaisinkin. Eikä kukaan pidä yhteyttä minuun. Eivätkö välitä vai luulevatko etten halua olla yhteyksissä. Ja tuolla facebookissakin huomaa, etten joillekin ihmisille merkkaa mitään. Yleensä kommentoin aktiivisesti toisten juttuihin, olen ystävällinen jne. Mutta minun kuvia ja päivityksiä harva kommentoi. Ja olenpa huomannut että jos esim. eräällä yhdellä kaverillani on liuta kommentteja, niin muiden kommentteihin kyllä vastaa mutta minun kommenttini ohitetaan, ikäänkuin en ois mitään kirjoittanutkaan taikka kysynyt. Omituista! Ehkä olen niin vähäpätöinen ihminen ettei ajatuksillani ole mitään väliä. Se satuttaa vaikka kuulostaakin ehkä lapselliselta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuonne aiheesta päivityksen. Jotkut ovat tykänneet mutta eipä kukaan vaivaudu onnittelemaan pikkuihmistä.. Onko niin vaikeaa kirjoittaa 'onnea'. Itse onnittelen aina jos vaikka kissan kummin kaima viettää synttäreitä.

Vierailija
2/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti hyvä tyyppi ilmankin ja siellä tuntuu kaikilla olevan miljoona hyvää kaveria vaikka oikeasti ovat vaan tuttuja :)

Tuo että joku kaverisi ei kommentoi sinun kirjoituksiasi on moukkamaista, älä siis enää kommentoi hälle mitään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuonne aiheesta päivityksen. Jotkut ovat tykänneet mutta eipä kukaan vaivaudu onnittelemaan pikkuihmistä.. Onko niin vaikeaa kirjoittaa 'onnea'. Itse onnittelen aina jos vaikka kissan kummin kaima viettää synttäreitä.

Vierailija
4/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Minä voisin "tykätä", mutta en kirjoittaisi onnitteluja ainakaan siihen alle, kun sehän on sinun seinäsi, eikä lapsesi seinä. Jos lapsi on lähipiirissä, niin otan häneen suoraan yhteyttä. Ellei ole, annan olla. Jos lapsi on niin pieni, ettei asiasta vielä mitään tajua, niin sehän ei sitten ole häntä varten, vaan mamman omaa pönkitystä.

Vierailija
5/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SINUN facebook-seinälle pitäisi kommentoida lapsesi onnittelut? Ja nimipäivä sitäpaitsi on niin turha "juhlapäivä" ettei mikään muu.

Vierailija
6/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaan puolivuotiaan lapseni (joka vuosien yrittämisen jälkeen syntyi keväällä) ihkaensimmäinen nimipäivä. " Pienen muruseni ensimmäinen nimipäivä

Vierailija
7/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaan puolivuotiaan lapseni (joka vuosien yrittämisen jälkeen syntyi keväällä) ihkaensimmäinen nimipäivä. " Pienen muruseni ensimmäinen nimipäivä

Ei kukaan puolivuotias tajua jos häntä onnittelen, tykkääminen riittää ihan hyvin. Onhan sekin huomionosoitus sinulle, rauhoituhan ap.

Vierailija
8/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten kavereideni päivitykset kyllä tietyt yhteiset kaverit kommentoi ja tykkää vaikka toinen "kävis karkkikaupassa". Ei mua normielämässäkään huomioida koskaan, niin ehkä tuolla facebookissakin korostuu kaikki kun huomaa miten todella on epäsuosittu ja huomaamaton persoona.

Vierailija
9/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjänpäiväisen asian kuin facebookin vuoksi? Minä en ole epäsuosittu enkä todellakaan huomaamaton persoona vaikka en käy facebookissa.

Vierailija
10/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oikeastaan sama ongelma. ja sen huomaa erityisesti mm niin että jos mun mieheni ja mä ollaan laitettu sama kuva vaikka lapsen synttäreiltä fb:n, niin meidän yhteiset kaverit tykkää miehen sivulla kuvasta mutta eivät mun sivulla!! :/ ja oikeessa elämässä jos ollaan yhdessä liikenteessä niin koko ajan pörrää ihmisiä ja tuttuja ja juttelijoita. sitten jos oon yksin niin vaikka niitä tuttuja näkisi niin kukaan ei kyllä tuu ees juttelemaan...välillä tosiaan masentavaa. oon koittanu analysoida että mistä se johtuu..meillä luultavasti siitä että miehellä on sellainen persoonnallisuus ja karisma että vaan vetää ihmisiä puoleensa. mä taas olen ennemminkin sellainen 'huomaamaton', valitettavasti.