Miehelle joululahja, auttakaa arvon naiset!
Olen kotihoidontuella kotona, joten ns omaa rahaa minulla ei juurikaan nyt ole. Haluaisin kuitenkin muistaa miestä kivalla joululahjalla, koska on ollut todella ihana mies minulle ja isä lapselle. Haluaisin tavallaan kiittää. Mitä voisin antaa lahjaksi? Hinta pitäisi olla alle 40 euroa, koska miehen tililtä en lahjaa halua ostaa vaikka sitä muuten saankin käyttää ruokaostoksiin yms. Mies ei käytä pyjamaa, tossuja (jos joku ehdottaa reinoja), ei ole innostunut mistään dvdeistä koska katsomme leffat netistä. Jotain yllättävää ois kiva hankkia mutta mitä?? Auttakaa pliis.
Kommentit (26)
Koruliikkeessä kannattaa käydä, voi löytyä jotain ideoita eikä kaikki kalliita. Miehille tarkoitetut korut voi olla tosi kivoja.
Esim.
Tällä lipukkeella "kokovartalohieronta kynttilöiden valossa"Tällä lipukkeella "Iltavapaa poikien kanssa, ei kotiintuloaikaa"
Tällä lipukkeella "Hmmmmm, vapaavalintaista yhdessäoloa rakkaan vaimon kanssa."
Tällä lipukkeella " Lempiruokaa päivälliseksi".
Tällä lipukkeella" Vapautus vierailusta appivanhempien luo - vain vaimo ja lapset lähtevät matkaan (sisältää iltavapaan poikien kanssa, ei kotiintuloaikaa.)"
NÄitä voi varmaan keksiä lisääkin tapauskohtaisesti sopivampia.
Iltavapaa ja ei kotiintuloaikaa. Apua. Pitäiskö pikkusen kuitenkin löysätä ukko-kullan narua ettei ihan ahistu. Toisaalta siinä voi pian päästä pohtimasta että mitähän lahjaksi...
Minuakin kiinnostaa koska mies sellaista toivoi, mutta ei ihan tämän vuoden budjettini siihen riittänyt.
T: se joka ehdotti pelikuulokkeita.
... niitä ei ole koskaan liikaa.
Tuskin pelittää kovin kauan.
Suuri Viski Atlas, on asiaa viskeistä enemmän kuin tarpeeksi.
Jos jollain on joku hyvä lahjaidea niin jakoon vaan :) Ap