Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuksulle! (Hyvää joulunajan odotustakin!)

Vierailija
01.12.2011 |

Hei!

Nuo iltapuvut voisivat olla ihan paikallaan - ja huorittelusta suoraan vain oikeuteen! Nyt käydään oikeutta jokaisen törttöilijän ja idiootin kanssa!

Toivottavasti et ole nostamassa oikeusjuttua minua vastaan. Olen näes pressakeskusteluissa lyönyt keskusteluja läskiksi sanomalla, että Suomen tasavalta ja demokratia on kriisissä. Kuningaskuntahan tästä saattaa tulla. Ja onhan meillä valmiina jo maailmalla tunnettu kuningatar, joka on jo luonut suomikuvaa - sinä siis. Sitten olen ehdottanut, että Haloskasta tulee hovineiti number one ja lesbovaimoista muita hovineitoja. Jos tarvitaan palkattu kuningas, niin ehdokkaaksi ehdottomasti lahjomaton Ile Kanerva. Hänellä muuten on ainakin yksi kaksoisolento - samanniminen! (Huolehdi muuten siitä, että muut naiset nimeltään Johanna Tukiainen, eivät käytä tilannettasi hyväksi... tämä maailmahan on kova ja rikollinen...)

Mitäs muuta olenkaan kirjoittanut, mihin sinut olen liittänyt? En taida muistaa - olen jo sen verran seniili...

Jos törmäät johonkin muka minun kirjoittamaani tekstiin, joka mielestäsi on liian paksua, niin ota yhteyttä vaan. Minähän olen jo tottunut siihen imagoon, että moottorisahalla kuolleen asianajajan ja Agricolan ja Kallion kirkon pappilan pojan tyttärenä toimin huorana... isäni olisi ollut toimillaan huumeita myyvä ja ihmisiltä omaisuuksia laillisin keinoin myyvä asianajaja... siis kuten valtakunnansyyttäjä sanoi eilen Kanervan oikeudenkäyntihaastattelun yhteydessä: "Keinot ovat lailliset, mutta motiivi rikollinen!" Jos isäni kohdalla olisi näin, niin siinä tapauksessa hän kyllä olisi ollut enemmänkin sianajaja... Ehkä sinäkin näit dokkarit sikafarmilta? Minä kiinnitin huomiota tosi suureen kotitekoiseen kompostoriin, jossa kuolleiden sikojen ruhoista tehtiin varmaan kukkamultaa... eikö se haise ja kestä kauan... Koska isäni on kuollut moottorisahalla, niin innostuin kysymään sähköpostilla Starkilta, että voisiko ruumiin tuhota heidän pikakompostorillaan... Siitä ei hyvä seurannut, vaan taisivat pitää minua hulluksi tulleena... vai onko niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... Muistan kyllä kun Tukholmassa todellakin löytyi mustissa muovisäkeissä pilkottuja n k huorien ruumiita. Tuolloin eräs tuntemani teurastaja sanoi minulle, että tuon on voinut tehdä vain kirurgi tai teurastaja...

Tuo seksiala voi todellakin olla varmaan hengenvaarallinen ja eikö niissä ympyröissä pyöri myös ihmiskauppa, elinkauppa, huumekauppa, omaisuusrikokset y m s todella törkeät rikokset? Ja täällä Suomessa kuulema katoaa jotain 2000 ihmistä vuosittain (ja autoja hylätään jotain 1000)... enpä todella ihmettelisi, vaikka osa olisi tuhottu jossain Nunna-uunissa tai Starkin pikakompostorissa... olisi aika kätevää verrattuna siihen, että heitetään paloitellut jäsenet jossain mustassa muovipussissa johonkin tienposkeen...

Voi olla, että tämä tekstini on aika karmea. Mutta minussa taitaakin olla jotain satutädin piirteitä. Toisaalta tämä ei ole iltasatu edes aikuisille vähemmän herkille, vaan tämä on kauhutarina... meniskös ihan Hitler vai Hitchock-luokkaan???? Sinähän päätät julkaisetko tämän tai et!

Iltapukua vaan - yksinkertaista ja tyylikästä... käy läpi vaikka joku muodonmuutos... kiloista viis, mutta ota ne huomioon asujasi valitessasi. Eikä mitään kananmunia näyttämölle eikä mitään huorittelua. Mutta muutaman kohtauksen, jossa poliisi käy Ladyyn käsiksi ja painitte oikein kunnolla, niin että queenlike alusvaatteetkin näkyvät, sopisi kyllä. Sitten se kohtaus olisi todella paikallaan, jossa poliisi pakottaa QueenLadyn riisuutumaan alasti edessään... JA MUISTA ETTÄ COPWATCHIT, pollarikytät, tarttee ehdottomasti saada mukaan näytelmään. Koska on Muumimaailman Ihmelandiasta kyse, niin ehkä siellä pitäisi vilahtaa Muumimamma ja PikkuMyykin - ja tietysti se Muumimaailman vankilakiinteistö, jossa taitaa olla Kiinteistömaailman mainoskin ja joka punatiilisenä rakennuksena muistuttaa kovasti Katajanokan vankilaa tai hotellia... Voisihan tätä maustaa joulumaisemalla - Tuomiokirkko, Kallion kirkko, Uspenskin katedraali ja Lucianeidotkin voisivat vilahtaa vaikka lumisten Hesakuvien kanssa - niin saataisiin levikkiin koko maailmalle niihin paikkoihin, missä joulua vietetään...

Hyvää joulun odotusta!

Terveisin

Aborttibloggari

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne sit vois kirjoittaa?

Vierailija
2/2 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joulupossu kasvatetaan ja muutetaan joulukinkuksi pöydällesi (nuo paljon puhutut sikafarmitkin pääsisivät mukaan

voisit esitellä Suomen uutta markkaa, jossa mahdollisesti olet sinä kuningattarena tai Muumimaailman hahmot

ehkä voisit olla joku vaikka Lumikki joka käy tervehtimässä Joulupukkia ja viet sille vaikka uuden markan joululahjaksi

Keksikää muut lisää mitä Tuksun joulufilmiin voisi laittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla