Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolakäynnit yksityisellä..

Vierailija
01.12.2011 |

Mitä maksaa?

Onko täällä muut käyneet yksityisellä neuvolassa raskauden aikasessa seurannassa, jos niin mistä syystä?

Mielenkiinnosta kyselen.. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa! Kertokaa kertokaa!

Nimim. Luotto lähineuvolaan mennyt ja uusi raskaus suunnitteilla.

Vierailija
2/3 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niimpä, kokemuksia :)

Mulla kans toinen raskaus alussa ja tympii nykyinen terkka..

Mun terveydenhoitaja jaksaa ihmetellä sitä kun mies ei tule neuvolaan mukaan, vaikka meistä kummankaan mielestä se ei oo välttämätöntä. Jutellaan kuitenkin tarvittavat kotona.

"No voisi edes tulla käymään ja täyttämään ton alkohoholinkäyttökyselyn.."

Mies ei kovin innostunu tollasesta et pitäis sinne lähtee tentattavaks vaan. Tuntuu tollaselta sossujen holhoukselta koko touhu.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä se, että neuvolassa kävin 3 kertaa tapaamatta lainkaan terveydenhoitajaa, minut vastaanottivat harjoittelussa olevat lähes valmiit opiskelijat. Kolmannen kerran jälkeen totesin, että soittelen sen uuden ajan myöhemmin, nyt ei ole kalenteri mukana.

Eli kunnallisella puolella olin täysin heitteillä. Yksityisellä kävin sen mukaan, mitä itse halusin (olisi niillä ollut pakettikin) ja ne käynnit olivat aina illalla töiden jälkeen (ihanaa, ei ongelmia työpaikalla sijaistamisista). Hinta oli muutaman kympin verran / käynti ja siihen sitten tutkimukset päälle. Minusta se oli halpaa, siellä kun oli oikea kätilö eikä nuori terveydenhoita-opiskelija ohjekirja kädessä. Raskaus oli jo toinen, joten jouduin kunnallisessa neuvolassa opastamaan sitä harjoittelijaa siitä, mitä milloinkin pitäisi tehdä.

Julkiselta puolelta soittivat kotiin 6 vko myöhemmin, että miksi en ole varannut aikaa. Vastasin sille "omalle terkkarille", että halusin ammattilaisen palveluja, en yksin jätetyn harjoittelijan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän