Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - JOULUKUU

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu: No en taida iletä enää soittaa lääkäriin, kun lapsettomuuspolikin on nyt kiinni kolme seuraavaa viikkoa ja omalla paikkakunnalla ei oo gyneä... Kaipa se selviää torstaina?!? Nyt onneksi on vähän vähemmän kipuilleet nuo munasarjat, alkuun oli eka vasen puoli, mutta sitten muuttui oikealle ja oikee oli paljo kipeempi... Mietinkin, että voisko molemmin puolin olleet johtofollit hedelmöittyä ja jäädä molemmat kohdun ulkopuolelle... Pitäs kait olla tosi huonoa tuuria, mutta eihän se oo kovin iso prosenttiosuus, joka saa kolme km peräkkäinkään... Onneksi nyt ei oo enää ruskeeta limaa tullut, vaikka eipä mun kohdalla vuodottomuuskaan ole taannut raskauden hyvin sujumista... Alavatsa on kyllä vähän hellä, jos painelee...

Vierailija
42/75 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie niin toivon, että tämä raskaus sujuisi sulla hyvin. Ennätäthän käydä täällä kertomassa ultrakuulumiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli just kun eilen kirjotin, että vuotoa ei näy, niin seuraavalla vessareissulla sitten tilanne olikin toinen. Eli edelleen ruskehtavaa limaa pääasiassa, mutta veristäkin oli illalla vähän... En tiedä kuinka kestän tämän...

Anir: En itse enää jaksa uskoa saatikka edes toivoa... vaikka kuinka haluaisin. Ultrakuulumiset ennätän käydä kertomassa jos kaikki hyvin, mutta jos taas ei niin joudun kaavintaan ja sitten en tiedä lähdenkö sairaalasta suoraan viikoksi reissuun (saatan ottaa koneen mukaan matkalle)... On vähän tiukat nää aikataulut... eli kaiken pitäs mennä putkeen ja jos jokin epäonnistuu, niin...

Vierailija
44/75 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kestänyt odottaa torstain ultraan näiden kipujen ja ruskean tuhrun vuoksi. Tänään päivystykseen ja siellä sitten sanottiin, että kohdun sisäinen ja sydän sykkii, sit heitin vitsillä, että missäs se toinen on kun niitä muniksia oli kaksi... No vähän aikaa lääkäri kaiveli ja löysi sen toisenkin ;) Mutta en uskalla kovin paljoa vielä iloita, vuoto lisääntynyt ja muuttunut punertavammaksi tutkimuksen jälkeen... mutta syytä vuodolle ei löytynyt...

Vierailija
45/75 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että kipuilut johtuvat vain kohdun kasvamisesta. Mulla tosiaan oli aivan järkyttävät kivut lähes läpi esikoisen odotusajan, kohtu suoristui yms.

Toki tuhruttaminen ja vuoto laittavat varmasti miettimään ja pelkäämään. Mutta yritä silti hiukan edes iloita nyt kun on tieto kohdunsisäisestä ja vieläpä kahdesta!

Vuoto saattoi tutkimuksen jälkeen lisääntyä vain siksi, että limakalvot on arat ja törkkiminen on katkonut niiden verisuonia.

Voi, jouluntaikaa Nippe oikein kovasti täältä suunnalta!

Vierailija
46/75 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Nippe, ihania uutisia! Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hienosti.

Vuoto tietysti huolestuttaa, mutta ehkä se vuodon lisääntyminen johtuu tosiaan siitä tutkimisesta.

-iitu

Vierailija
47/75 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis ihanaa, kaksi vauvaa kerralla kaiken kärsimyksen jälkeen.

Nyt toivotaan että kaikki menis hyvin ja vuoto olisi harmitonta.

Vierailija
48/75 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta, mutta tuskin se tutkimus saa suurempaa verenvuotoa aikaiseksi kuin mitä menkkojen aikaan?!? Ja yöllä sitten vessareissulla hölähti sitten sellainen n. 2,5-3 cm halkaisijaltaan glöntti pönttöön... Et siinä tais olla ainakin toinen vauvoista, toivottavasti edes toinen ois torstain ultrassa hengissä, mieluusti molemmat... Mietinkin, että kauheeta jos kohta onkin menettäny jo neljä lasta... Vuoto tosin on nyt hellittänyt, enää ruskehtavaa pientä tiputtelua, mutta ei hirveesti oo uskoa jäljellä. Mutta näimpähän ekaa kertaa elämää sisälläni ja iloitin pienen hetken verran...

Vierailija
49/75 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt eikun toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Itse hokasin, että on se hyvä kun en ole jouluna raskaana, saa syödä rauhassa juustoja, viiniä ja liköörikonvehteja.

Tosin mieluusti jättäisin nuo väliin, jos vauva olisi tulossa, mutta ei meille vaan tule... :(

Vierailija
50/75 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivoisin et teillekin tulis kerralla tuplaonni. Mut toivotaan että ainakin toinen lapsukaisista pysyisi mukana matkassa. Vaikka kauheelta tuntuis et toisen vauvan ois menettäny/menettäis. Molemmista vaan tulee niin rakkaita, vaikka "olemattomia" vielä ovatkin!

Ootan kovasti sun to ultraa, et saa kuulla miten on. Ja tosiaan, SUURET onnittelut sykkivistä sydämistä. Tiedät siis, et sinullakin on mahdollista raskautua :)

On se kummaa et vaikka kuinka pitkälle raskaudessa pääsee, niin se huoli ei lopu ikinä, vaikka kaikki olisikin näennäisesti kunnossa.

Kaikille kovasti joululahjoja (niitä parhaita, eli plussia) ja hyvää joulunaikaa! :)

pupuliini + päivänsäde ja menninkäinen 22+5

Vierailija
51/75 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille ja parempaa plussaonnea loppuvuodelle ja alkavalle vuodelle!

No siis kaikki olikin yllättäen hyvin. Vahvat sydämen sykkeet näkyi molemmilla. Mutta sinne oli ilmestyny aika iso hematooma (mikälie) ja vuoto johtuu siitä... ja vuotoa on kuulemma luvassa siis useiksi viikoiksi!!! Mutta just maanantain ultrassa sanottiin, että ei oo hematoomaa ja sitten jostain se sinne on ilmaantunu kun maanantaina alkoi se kamala vuoto... Saatiin kolme kuvaakin. Yksi vauvasta A ja yksi vauvasta B ja sitten kaverikuva näistä. Seuraava ultra onkin sitten jo kahden viikon päästä, eikä tarvinnut edes sitä pyytää, johtuikohan siitä hematoomasta?!?!

Pupuliini: Missä vaiheessa oot jo kerenny noin pitkälle?!? Tuntuu, että vasta kävit huikkaamassa jotain viikoilla 13 tai sinnepäin...

Vierailija
52/75 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eikun vaan rauhallisesti kasvattelet vauvoja :) Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Vierailija
53/75 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mitä hurjia olet joutunut kokemaan ja jännittämään. Kyllä se niin on, että keskenmenon kokeneen suurin pelko on verenvuoto, silloin heti pelkää pahinta. Onneksi se on sulla ollut vaaratonta. Levollista mieltä tuplaodotukseen!

Täällä ei mitään ihmeellistä. femarit edelleen käytössä ja odotellaan auttaako ne muuhun kuin kesän tuulimunan aikaansaamiseen.

Nyt olen jo unohtanut, millä konsteilla sinä Nippe tulitkaan tällä kertaa raskaaksi?

Vierailija
54/75 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simona: Kyllä pelottaa aivan kokoajan vaikka sykkeet olivat lääkärin mukaan vahvat molemmilla. Mutta tietenkin netin pohjattomasta kaivosta löysin tietoa, että hematooma lisää km riskiä :(

Raskaaksi tulin tällä kertaa femar 2bl/pv + fostimon + pregnyl + lugesteron + disperin + greippimehu yhdistelmällä... En enää muistanut tuota greippimehua ollenkaan, ennen kuin rupesin asiaa miettimään... Onnea Simonalle yritykseen!

Vuotoa edelleen vaihtelevasti... juuri kun innostun, että jes nyt vuodot loppu kokonaan, niin alkaa pian kahta kauheampana.

Vierailija
55/75 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla että siellä kaikki hyvin :) On tää jännää odotella kaksosia :P Nyt yoivotaan et kaikki menee hyvin. Hematooma on periaatteessa kun mustelma, eli verenpurkauma siellä kohdussa. Voi välillä vuotaa runsaastikin, mut yleensä siinä ei sit ole mitään kummempia kipuja. Ja hyvin se menee hematoomasta huolimatta ja kunhan se sieltä vuotaa pois, niin sit pitäis vuodon loppua.

En mäkään tiedä missä vaiheessa mä oon näin pitkälle tässä raskaudessa päässy?! :) Mut hyvä näin. Sieltä sä tuut perässä! Aivan mahtavaa!

Tsemppiä myös muille ja kovasti plussaonnea vielä loppuvuodelle.

Vierailija
56/75 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi tosiaan luovuttaa tämä vauvasta haaveilu. Mies kun ei enää suostu niin ei. Se pirulainen pihtasi koko joulun seudun, just oviksen ajan :(

Totuuden nimessä minun on vaikea kuvitella meille enää vauvaa. Ihanaahan se olisi, mutta kai tämä on niin tarkoitettu. En varmaan koskaan lakkaa täysin haaveilemasta, mutta olen kolme vuotta haaveillut tuloksetta, ehkä pitäisi oikeasti luovuttaa.

Kun vielä saisin miehelle ääneen sanottua, että painukoon sitten sinne vasektomiaan, jos oikeasti on sitä mieltä että meidän lapset on tässä. Minä en kyllä sinne häntä saata enkä mene pois hakemaan, tiukka paikka tulee olemaan, mutta mieluummin luovun kolmannesta lapsesta kuin tuosta miehestä.

Ja nyt, kun Nippekin on saatu tuonne odottajien puolelle, yritän oikeasti pysyä täältä pois. Ehkä käyn joskus lukemassa kuulumisia.

Vielä kerran kaikille plussatuulia ja parempaa uutta vuotta!

Anir

Vierailija
57/75 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta vuotta kaikille ja plussaonnea etenkin kaikille, myös pitkäaikaiselle palstakaverilleni Anirille!

Anir: En minä vielä kokonaan karkaa odottajien puolelle, vielä tätä riskiaikaa on jäljellä ja sitten tuplathan on muutenkin riskiraskaus...

Eli ultrassa tänään kaikki hyvin, tosin hematooma siellä edelleen kummittelee. Luget pitäs tässä lopetella, jotenkin tekis mieli käyttää niitä vielä varmuuden vuoksi vaikka tää viikko... Molemmat oli reilu 22 mm kokoisia ja toinen huiskutti kättäkin minulle. Eli vastasivat 9+0 ja 8+6 kokoja. Seuraava ultra onkin reilun viikon päästä ja sitten tammikuun lopussa se np-ultra. Onneksi saan kaikki kunnallisen kautta.

Vierailija
58/75 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea sinun ultra kuulumisia, tosi paljon onnea sinulle :) Pidetään peukkut ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin loppuun asti!! :)

Toivotaan tälle vuotta meille kaikille muillekkin plussa tuulia =)

Vierailija
59/75 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että sinulla Nippe kaikki hyvin :)

Tammikuun pinkkaa ei näemmä täällä ole vielä avoinna, mutta toivotan teidät kaikki tervetulleiksi tuonne suljettuun ryhmään.

-iitu

Vierailija
60/75 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne suljettuun ryhmään pääsee?