Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - JOULUKUU

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa ton plussannyt pois tuolta, eilen aamusta alkoi vuoto ja päivällä möykky tuli ulos, ei siitä raskaudesta sitten kerittykään paljon nauttia :'(

Vierailija
2/75 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei minttu, olen todella pahoillani. *hali*

-iitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmaa joutua kokemaan km monta kertaa. Haleja!

Täällä ekat veriviirut paperissa bongattu, joten sieltähän se täti on kurvaamassa jälleen kerran aikataulussa. Se niistä toiveista...

Vierailija
4/75 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin jo luin plussailuistanne ja nyt ajattelin kirjautua ja onnitella. Myötätuntoni sinulle Minttu! On niin väärin, kun juuri iloittuaan plussasta, joutuu taas pettymään. Omalla kohdallani toinen keskenmeno (tm) ei ollut niin raskas kuin eka km. Ekasta tulee helmikuussa jo 2 vuotta. Ekalla kerralla ajattelin, ettei tällaista voi minulle tapahtua, mutta toisella kerralla tiesin jo, että mitä vaan voi tapahtua myös minulle.

Mutta Nippe, sinä saat onnitteluni! Kunhan se onni nyt sulla vaan kestäis loppuun asti. Koeta olla panikoimatta.

Mulla ei mitään uutta. Eka Femar-kierto tuulimunan jälkeen menossa, ja ovulaation aikaan olin todella kipeä ovulaatiosta (tai sitten se oli närästystä). En muista ennen, että koko vatsaa olisi kouristanut, ja oikein tunsin kuinka munasarjoissa tapahtuu jotain. Mutta en uskalla odottaa liikoja, vaikka varmaan taas petyn, jos ei tärpännytkään. Katon vielä muutaman Femar-kierron, ja helmikuussa varaan ajan munatorvien aukiolotutkimukseen. En ole edes katsonut, mitä se yksityisesti maksaa, mutta maksoi, mitä maksoi, niin menen kyllä.

Vierailija
5/75 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu: Voi ei, tää on niin julmaa, heti kun annetaan toivoa, niin matto vedetään jalkojen alta pois! Halaus!

Simona: No täällä ollaan jo ihan luovutamassa. Enää ei tartte juosta vessassa yhtenään (kuten tm:ssa ja kkm:ssa kävi samoin). Alaselkään sattunut jo pari päivää aaltomaisesti... eli vuotoa odotellaan... Toivottavasti femarit tepsii myös sinulla! Ja kyllä kannattaa käydä tuo munatorvien tutkimus vaikka yksityisellä, maksoi mitä maksoi... Onnea teille yritykseen!

Vierailija
6/75 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan kamalaa. Voi Minttu sinua! Ja Nippe, eikai teillekin käy huonosti :( Miksi tämä menee näin. En voi edes kuvitella miten pahalta teistä tuntuu. Ja kahta enemmän nyt pelottaa, että miten sitä itse koskaan pystyy luottamaan huomiseen jos itse vielä joskus plussaan. Voimia!

t. Vilmis, ovulaatiota odotellessa, jos tässä kierrossa ovulaatio vaikka tapahtuisi.

Vierailija
7/75 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Ja voi nippe, toivottavasti sullakin ei oo menny kesken, niin toivoisin että sinulla onnistuisi nyt tämä raskaus.. Itselläni alkaa pieni muitoinen painon pudotus operaatio vaikka se ei tuskin hirveesti vaikuta asiaa.. Mutta toivossa on hyvvä elää.. Olo suhteisiin nähden täällä kyllä voidaan hyvin kun viikkoja ei kerinnyt kertyä viittä viikkoa enempää tai kuudes olis alkanut..

Vierailija
8/75 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuntemuksesi ovat vääriä etkä joutuisi taas kokemaan keskenmenoa...

Mulla on jotenkin petetty olo. Kuten olen monta kertaa ennenkin sanonut, meillä ei kovin usein puuhastella, mutta tässä kierrossa mies innostui jopa kaksi kertaa viikon sisällä, ja se toinen kerta oli parhaimpaan ovisaikaan. No, johan siinä toivo nosti päätään meikäläisellä... Viikonloppuna pamahti tissit kipeiksi ja menkkajuilimiset oli harminaisen kovia. Väkisin tuli mieleen, että josko se olis tärpännyt. Maanantaina tein testin (kun niitä tuolla kaapissa lojuu), puhdasta negaa näytti, ja tietty heti testin teon jälkeen alkoi tuhru. Että se siitä taas kerran.

Järki sanoo, että pitäisi lopettaa haaveilu ja keskittyä johonkin muuhun, mutta ei vaan osaa. Vauvahaave on niin tiukassa.

Vierailija
9/75 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan pöhkö ... vauvakuume sekoittaa pään niin, että melkein tekee tyhmiä juttuja. Meinasin tänä aamuna nimittäin tehdä r-testin, ettei tarttis märehtiä menneitä lähes olemattomia, kivuttomia kuukautisia ja syitä huimaukselle :)

Mutta muistin tuon illalla tehdyn testaamispäätöksen vasta kun olin jo vessassa aamulla käynyt. Hyvä niin :)

Huimaus johtuu matalasta hemoglobiinista, pitäisi mennä kontrolliin. Ja niukat menkat todennäköisesti johtui kovasta kuntokuurista ja painonpudotuksesta. Menkatkin alkoivat ihan ajallaan. Mutta olivat siis lähes olemattomat, yleensä vuodan kuin Niagara.

Sanokaa nyt mulle, että olen ihan pöhkö! Toisaalta kaapissa on vielä yksi halpistesti, mutta olishan se nyt ihan tyhmää turhaan se pois käyttää :)

t. Vilmis kp 8/27-31

Vierailija
10/75 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu: Totta sekin, että mitä pidemmälle raskaus etenee, sen julmemmalle tuntuu keskenmeno, mutta silti se on julmaa tapahtuipa se viikolla millä hyvänsä! Itse ainakin oisin näin jälkeenpäin toivonu, että km:t ois sattunu heti alkuunsa, mutta ei niin ei...

Vilmis: Testaa nyt vaan, kun kerran testi polttelee siellä hyllyssä! Joillakin niukat menkat tulee vaikka ois raskaana...

Anir: Vielä ei oo vuoto ainakaan alkanu, mutta vissiin sitä tässä sitten odotellaan... aika kuluu vaan niin hitaasti... Ja harmi, jos ei oo tärpänny! Kumpa teille sattuis "vahinko" ;)

Vierailija
11/75 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippe: Siis kyllähän se ekaks harmitti, itketti ja raivostutti ihan hirveesti, mut sit kuitenkin osas ajatella vähän positiivisemmin kun viikot oli niin vähäiset. Asiaa kun ei auta yhtään se et on hirvee vauva kuume päällä :/ Nyt meinasin kokeilla tuota foolihappoa, josko se auttas asiaan paremmin, ja tietysti kaikesta stressistä pitäs pois päästä..

Vierailija
12/75 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään paniikkiverikokeissa... eli hcg oli nyt 5+2 viikolla 5548... eli ainakin noussut melkoisesti, mutta eihän tämä mitään takaa... voi olla kohdun ulkoinen, tuulimuna, tai mikä vaan...

Vierailija
13/75 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippe, toivotaan nyt, että sinun raskaus sujuisi hyvin ja alkio olisi oikeassa paikassa. Vaikka voin kuvitella pelkosi....

Täällä täti kurvasi tuhrujen saattelemana. Ottaa päähän ihan kympillä, kun ei se näköjään tärppää vaikka miten osuisi puuhastelut oikeaan aikaan.

Vierailija
14/75 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennenkin tämän lausunut sulle täällä, mutta mitäpä jos mies ei kerran vaadi ehkäisyä, jos kuitenkin kävisit yksityisellä gynellä tai julkisella ja jos vaikka ois joku pikkujuttu vaan vialla. Siis en tarkoita että tartteis mitään rankkoja hoitoja, mutta esim. ovulaatiota parantavat clomit/femarit tms. Tai jos voisivat jotain kokeita tehdä? Se voi olla kuule todella pienestäkin kiinni... Eikä esim. nuo lääkkeet oo kalliita... Toivosin niin, että teille se "vahinko" kävis...

Vierailija
15/75 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kallistunut siihen tulokseen.

Minulla on kaikki raskaudet alkaneet helposti, kuopus ja keskenmennyt yhdestä kerrasta. Mut nyt keskenmenon jälkeen 1,5 vuoteen ei ole tapahtunut mitään. No, aina ei ole oviksen aikoihin tapahtunut mitään makuukamarissa, mutta välillä sentään.

Ehkä pitäisi suoriutua gynellä käymään...

Miten se punaviinihommeli muuten toimii? Oviksen jälkeenkö sitä juodaan, miten paljon ja miten usein? Sitä en ole vielä kokeillutkaan ;)

Vierailija
16/75 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeileva myöhäiset keskenmenot/ennenaikaiset synnytykset kokenut täälläkin.

Jos jo tärppäis ja pysyis riittämiin sisässä.

17/75 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain raskaustestiin haamun 4.12 jonka jälkeen vielä testasin jossain vaiheessa yhteen tikkuun haamun ja toiseen negan.

Toissa iltana tuli kova paineen tunne mahaan, jonka jälkeen nukahdin. Aamulla vuoto oli alkanut, näytti normaalilta mutta illalla tuli paljon veristä ja limaista pitkää "möykkyä"

Koko eilisen päivän koski mahaan hieman, kun koskaan mulla ei ole ollut kipuja menkoissa.

Onko tämä varhainen keskenmeno, pitääkö soitella lääkäriin `??

Olen niin avuton nyt kyllä.

Vierailija
18/75 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut varhaisraskauden keskenmeno. Soitin päivystykseen ja sanoivat ettei tarvitse tulla näytille ellei vuoto jatku runsaana pitkään tai kivut ole hirveät. Neuvolassa sitten sanottiin että seuraava kierto keskenmenon jälkeen saattaa olla pidempi.

Voi olla että sulla on ollut myös ns. kemiallinenraskaus. Eli kiinnittymisyritys on tapahtunut mutta sitten jokin mennyt pieleen.

Vierailija
19/75 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta. Tämä on kivinen tie...

Merinak: Tosiaan voi olla kyseessä kemiallinen raskaus tai hyvin varhaisen vaiheen keskenmeno. Kannattaa varmaan käydä lääkärissä, jos vuoto jatkuu tai tulee kipuja, neuvolaan soittamalla osaavat neuvoa varmasti parhaiten mikä on paikkakunnallanne käytäntö.

Jotenkin oon nyt jo 100 prosenttisen varma, että en tälläkään kertaa pääse täältä odottajien joukkoon. Toissayönä oli pari minitippaa verta tullut. En tiedä miten kestän tämän kolmannen mahdollisen keskenmenon?!?! Ekaan ultraan ois vielä noin 1,5 viikkoa aikaa ja oon jo sairaalan kanssa sopinut, että menen sinne syömättä ja juomatta (vähintään 6 h), jotta kun/jos kaikki ei ole hyvin, niin pääsisin ehkä kaavintaan, koska reissuun lähtö on seuraavana aamuna viikoksi. Kyllähän rv 7+1 pitäs jo ainakin sykkeen näkyä, jos näkyäkseen... Mutta jos mulle tehdään vielä yksikin kaavinta, voi olla ettei sitä esikoistakaan ole mahdollista koskaan saada, mutta en halua jouluksi lääkkeelliseen tyhjennykseenkään ja reissuun lähtökin...

Vierailija
20/75 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie niin toivon että sie tällä kertaa pääsisit odottajien puolelle, täysiaikaisen raskauden ja vauvan syliin saakka.

Odottavan aika on pitkä, mutta eihän se auta kuin päiväkerrallaan mennä. Tsemppiä!

Mie oon taas tänään jankannut vauva-asiaa, pitkästä aikaa. Mies täyttää ensi vuonna 40v, ja hän ei enää jaksaisi vauva-arkea. Mutta kun kahden kaverin vauvaa tänään ihastelin, vahvasti vaan tuntuu, että se yksi lapsi tästä puuttuu... Millähän tuon ukon pään kääntäisi...