Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla töissä sellaista, että jokaisesta

Vierailija
01.12.2011 |

asiasta sanotaan rumasti, jos ei tiedä jotain, niin siitä piikitellään suoraan ja mahd isolla jakelulla jne? Olen tähän asti yrittänyt toimia itse fiksusti ja vastata asiallisesti paskaankin kommentointiin, mutta kohta alkaa olla mitta täynnä. Ei hemmetti, aikuiset ihmiset tekevät töitään ja työnteko on näemmä niin paksaa, että pitää kollegoilleen purkaa se paha olo, aivan uskomatonta! Ja nämä purkajat ovat vielä sellaisia alle nelikymppisiä miehiä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o

Vierailija
2/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tuollaisessa duunissa. Alkaa itsetunto kärsimään ja pää hajoilemaan. Ei ole vaivan arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilua, tyyliin että "meillä on kuule täällä muutakin tekemistä, sopii tulla itse tekemään jne" Vaikka pyyntö oli ihan asiallinen ja prosessien mukainen ja tulee jostain muualta kuin minulta, minä vain toimin linkkinä välissä.. ja tää on kesyimmästä päästä, välilä on ihan vittua ym mukana, huudetaan palavereissa jne.

Kivaa olla it-alalla...

t.ap

Vierailija
4/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, löytyy ihan omaa kokemusta asiasta.

Nykyään todella hyvä työyhteisö jossa tyhmiä kysymyksiä ei tunneta ja toisia autetaan tarpeen vaatiessa.

Vierailija
5/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä on ollut opettelemista tämän työkulttuurin kanssa. No, palkka on surkea ja moniin tehtäviin pääsee melko alhaisella koulutuksella joten kaipa tänne on eksyneet kaikki "helmet".

Vierailija
6/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilua, tyyliin että "meillä on kuule täällä muutakin tekemistä, sopii tulla itse tekemään jne" Vaikka pyyntö oli ihan asiallinen ja prosessien mukainen ja tulee jostain muualta kuin minulta, minä vain toimin linkkinä välissä.. ja tää on kesyimmästä päästä, välilä on ihan vittua ym mukana, huudetaan palavereissa jne.

Kivaa olla it-alalla...

t.ap

epäilemättä samanlaista on joillain muillaki mut eihän sun tai kenenkään muunkaan tarvi eikä kannata tommosta sietää... enpä vaan tiedä mitä asialle vois/kannattais tehdä. Itsestään selvät vaihtoehdot nyt tietty ois työpaikan vaihtaminen tai asiasta keskustelu mut ekan toteuttaminen harvemmin on ihan simppeliä ja tokan seurauksia on vaikea ennalta arvioida.

Jokatapauksessa sun työ"kaveris" kuulostaa elämäänsä kyllästyneiltä ja sä vaan satut olemaan sopivasti siinä, ja vielä nainen. :

Vierailija
7/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu firma on ihan ok, mutta it-tuki on olevinaan niiiiiin ylityöllistetty, että pitäisi varmaan taipua kaksinkerroin ja heidän varpaitaan suudellen ylistää heidän suunnatonta työpanostaan ja tärkeyttään, että saisi asiallisia vastauksia ja hommat hoidetuksi ilman kiukkuilua.

Vierailija
8/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tyyppisiä viestejä, pistin stopin asialle ilmoittamalla korkeimmalle esimiehelle asiasta (kopioituna sähköpostit joita olimme saaneet). Esimies onneksi puuttui asiaan heti ja pisti "vittuilijat" ruotuun. Kyseessä myöskin juuri semmoisia asioita mihin me emme pystyneet vaikuttamaan vaan olimme juurikin välikäsiä.

Vierailija
9/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tyyppisiä viestejä, pistin stopin asialle ilmoittamalla korkeimmalle esimiehelle asiasta (kopioituna sähköpostit joita olimme saaneet). Esimies onneksi puuttui asiaan heti ja pisti "vittuilijat" ruotuun. Kyseessä myöskin juuri semmoisia asioita mihin me emme pystyneet vaikuttamaan vaan olimme juurikin välikäsiä.

vittuilijoista on tiimien esimiehiä ja heidän esimiestänsä ei voisi vähempää nämä asiat (tai mitkään muutkaan) kiinnostaa. Ongelma on ollut täällä ennen minun tuloani ja varmaan jatkuu minun jälkeeni, koska kukaan ei puutu asiaan, vaikka pyydettäisiin. Harmillista, koska asiakas on todella mukava ja tää pieni porukka, jossa itse olen, on tosi kiva.

Vierailija
10/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuo normaalia ole. Mä olen ollut it-firmoissa kohta 20 vuotta. Tosin vähän sama fiilis, olisiko tuo tyypillisempää just tuessa?

Vierailija
11/11 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä hankalatkaan tyypit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän