Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ottanut tänään parasetamolia 100g

Vierailija
30.11.2011 |

ibua 1200 ja ketorinia 25

mitä saan ottaa vielä?

ketorinin otin just

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle jo tuossa kerrottiinkin, että tuo lääkitys ei mitenkään ole riittävä aikuisen ihmisen kivun hoitoon.

taas riippuu ihan kivusta.

Vierailija
22/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joidenki mielestä höpö, mutta en halua ottaa liikaakaan. apua, mutta siis nyt olen ottanut ketoriinia ja buranaa yhtäaikaa... lääkäri, hjälp!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksen yhteydessä 100g parasetamolia, kolmesti päivässä yhden. Olen ottanut yöksi aina kaksi, kahden viikon ajan. Ihan kunnossa olen kyllä.

No ihan saletisti ei ole määrätty tai sitten on ollut valelääkäri kyseessä. Ei parasetamolia edes ole tuon kokoisena eivätkä ois sulle apteekista niin paljoa myyneetkään. Tarkistas nyt se vahvuus ja lääkeaine... Ketoprofeiinia vois olla 100 g:n vahvuisena.

Vierailija
24/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä! Maallikoilla menee näin helposti lääkeaineet ja niiden vahvuudet, milligrammat ja grammat sekaisin. Vaikka luulis, että jos nyt vaiks ois joskus leiponut, ja siinä touhussa mitannut vaikkapa voita 100 grammaa, ei ihan äkkiä aattelis, että tulinpa ottaneeni jotain lääkettä 100 grammaa.

Mun faijan on esim. vaikea ymmärtää, ettei 400 mg:n Burana todellakaan ole vahvempi kuin 100 mg:n Ketorin.

Mutta saipahan ap ihmiset säikähtämään. Parempi tietty olla varovainen, jos ei kerran ole saanut lääkäriltä tai apteekista ohjetta, miten käyttää kipulääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän