Epileptisen Jennin tulot 4000e/kk, aika hyvin.
Kommentit (11)
Kunta maksaa Jennin hoidosta sen 4000e/kk Invalidiliitolle.
Jenni saa eläkettä, josta maksaa ruuan ja omat menot. Eläke on luultavasti pienemmästä päästä, alta 1000e/kk.
Jenni saa kansaneläkkeen ja verovaroista maksetaan kaikki hoito.
Sehän tässä ohjelmassa oli pointti, että kaikki palvelut yksityistetään, koska se on halvempaa. Tosiasiassa hoito (jos sitä on) on huonompaa ja määräänsä nähden kallista kunnalliseen verrattuna.
Toisin sanoen veroveroilla lihavoitetaan hoitoalan yrityksiä. Eli nyt vain osakkeita ostelemaan...
ja kumpikin tienaa enemmän kuin Jenni, työstä.
Mä olen akateemisesti koulutettu ja hyvässä virassa eikä epilepsia näy ulospäin mitenkään.Olen saanut ajokortinkin,kaikkihan ei sitä saa.
Joo, mäki olen epileptikko ja tienaan reilusti yli 4000 e/kk. Miten epilepsia diagnoosi ja tulot liittyy yhteen?
Kunta maksaa Jennin hoidosta sen 4000e/kk Invalidiliitolle.
Jenni saa eläkettä, josta maksaa ruuan ja omat menot. Eläke on luultavasti pienemmästä päästä, alta 1000e/kk.
Epilepsiahan saadaan yleensä lääkkeillä täysin oireettomaksi.
nuiri nainen istui pyörätuolissa ja melko lailla tärisi. ja olisiko myös muuta vammaa. äiti ainakin sanoi että vain kolme syntyy vuosittain vastaavaa vammaa.
nuiri nainen istui pyörätuolissa ja melko lailla tärisi. ja olisiko myös muuta vammaa. äiti ainakin sanoi että vain kolme syntyy vuosittain vastaavaa vammaa.
että ei muuten saada täysin oireettomaksi läheskään! ei vakavampaa epilepsiaa.
Osalla on todella hankalasti hoidettava epilepsia, vaikka onneksi se onkin todella harvinaista. Jos pienestä asti on kohtauksia kymmenittäin joka päivä eikä niitä saada millään kuriin niin kyllähän se vaurioittaa aivoja.
Meillä on suvussa myös yksi cp-vammainen, joka asioidenhoitajana toimiva juristi osasi aikanaan sijoittaa asiakkaansa hyvin vaatimattomat säästöt hyvin ja nyt tämä asiakas on neljän asunnon omistaja.