Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että saan tukia enemmän kuin palkkaa

Vierailija
30.11.2011 |

silloin, kun olin pph:na. Aika hölmö olo tuli...

Ilmeisesti oon selkeä yhteiskunnan elätti ja sossupummi, vaikka en sitä ollut itse tajunnutkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalituet on parempia kuin palkka, ei todellakaan kannusta ihmisiä tekemään töitä. Mutta ei tuolle asialle näköjään mitä voi tehdä, kun vuodesta toiseen sama juttu.

En minäkään ole sitä mieltä, että tukia pitäisi poistaa, ei niillä kukaan varmaan herroiksi elä, mutta kyllä työnteon pitäisi aina olla kannattavaa, ei ole kenekään etu jäädä tukien varmaan kotiin vain siksi, että se taloudellisesti järkevää.

Vierailija
2/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalituet on parempia kuin palkka, ei todellakaan kannusta ihmisiä tekemään töitä. Mutta ei tuolle asialle näköjään mitä voi tehdä, kun vuodesta toiseen sama juttu.

En minäkään ole sitä mieltä, että tukia pitäisi poistaa, ei niillä kukaan varmaan herroiksi elä, mutta kyllä työnteon pitäisi aina olla kannattavaa, ei ole kenekään etu jäädä tukien varmaan kotiin vain siksi, että se taloudellisesti järkevää.

että Suomen palkkataso on ihan onneton. Tukien pienentämiseen tuskin mikään hallituspuolue suostuu, kun siinä menee äänet samalla, joten palkkatasoa pitää nyt vaan ruveta nostamaan. Tai oikeastaan on pakko koska suomalaiset ei vaan tule muuten töihin, ei kannata koska tukia saa enemmän kuin palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ne rahat palkankorotuksiin tulee?

Vierailija
4/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ne rahat palkankorotuksiin tulee?

yritysjohtajien ja pomojen ja omistajien palkoista ja osingoista. Ylisuuret eläkkeet myös aisoihin.

Vierailija
5/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut verotus pitää huolen siitä että mulle jää nettona vähemmän käteen, siks en todellakaan mene töihin ja myy aikaani työnantajalle vaan elän tuilla ja teen mitä lystään

työnteko aiheuttaisi myös tukun muita menoja mm. lasten hoitomaksut, nyt ei tarvii maksaa eurookaan hoidosta joten pitäkää työnne!

Vierailija
6/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritysjohtajien ja pomojen ja omistajien palkoista ja osingoista. Ylisuuret eläkkeet myös aisoihin.

yksityisyritykset lahjoittaisivat rahaa valtiolle? Jos sinä keksisit vaikka koneen, jolla voi lukea ajatuksia, ja tienaisit sillä 10 miljoonaa, niin antaisitko valtiolle vapaaehtoisesti enemmän kuin mitä verot veisivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi