Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI vauvapalstoilla on todella ilkeitä ihmisiä?

Vierailija
30.11.2011 |

Eilen luin toisella vastaavalla palstalla ketjua, jossa joku äiti harkitsi itsemurhaa. Siihen tuli myös nimettömiä vastauksia, jossa nimenomaan kehotetaan siihen - ihan sairasta.

Jos joku pyytää apua ongelmaansa, saattaa tulla kasapäin haukkuja ja ilkeyksiä muilta äideiltä. Jos joku tekee virheen/väärin, ratkaisujen sijaan keskitytään haukkumaan.

Mistä tämä johtuu? Olen todella järkyttynyt vauvapalstojen tarjoamasta "tuesta" :( .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksenasettelu on väärä. Kyse on kaikista keskustelupalstoista, etenkin niistä, jotka eivät vaadi rekisteröitymistä. Tällä palstalla bonuksena on lisäksi huono moderointi.

Vierailija
2/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne eksyy myös teinejä yms. harvapa näistä ovat äitejä.ja jos ovatkin,ovat varmaan hiljaisia hiirulaisia ja uskaltavat kerrankin täräyttää 10.

on täällä paljonkin ystävällisiäkin ihmisiä. ihan niin kuin elämässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksenasettelu on väärä. Kyse on kaikista keskustelupalstoista, etenkin niistä, jotka eivät vaadi rekisteröitymistä. Tällä palstalla bonuksena on lisäksi huono moderointi.

kysyä että MIKSI??

Vauvapalstoilla on eniten äitejä, joilla on myös omia lapsia. Siksi tuntuu ihan sairaalta, että joku kehottaa oikeasti itsemurhaan sellaista, joka selvästi muutenkin on epävakaa :(.

Miten kenenkään omatunto ei kolkuta? Itse en ikinä pystyisi kirjoittamaan mitään todella ilkeää tuntemattomalle, joka on jo valmiiksi pahalla mielellä.

Vierailija
4/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee palstoja, joihin pitää rekisteröityä, huomaa ettei asia ole ihan noin. Näin nimettömänä on helppo laukoa ihan mitä tahansa! Ja tosiaan, tällä aaveellä on kyllä niin paljon muitakin kuin äitejä/vauvaperheiden vanhempia.

Vierailija
5/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä että MIKSI??

Vauvapalstoilla on eniten äitejä, joilla on myös omia lapsia. Siksi tuntuu ihan sairaalta, että joku kehottaa oikeasti itsemurhaan sellaista, joka selvästi muutenkin on epävakaa :(.

Miten kenenkään omatunto ei kolkuta? Itse en ikinä pystyisi kirjoittamaan mitään todella ilkeää tuntemattomalle, joka on jo valmiiksi pahalla mielellä.

ei tarkoita sitä, että olisi jotenkin hyvä ihminen. Äidit tekevät kauheuksia siinä missä muutkin. Ei monikaan ole kiinnostunut ajattelemaan tekojensa seurauksia pitemmälle, näkeehän sen monessa muussakin asiassa.

Vierailija
6/6 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurhalla uhkaavat vaan kerjäävät sääliä ja huomiota.

Itse en lähde leikkiin mukaan vaan sanon suoraan mitä ajattelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan