Eikö aika hyvä ruokapäivä laihtumisen kannalta?
Aamulla 2 ruispuikulaa, keijua, kinkkua, kurkkua
2 mukillista kahvia maidolla
Välipalana activia-jogurtti
Lounaalla äsken lohta 150 g ja vihanneksia 200g, raejuustoa 1 dl, ruoanvalmistuksessa käytetty 10% ruokakermaa. Kahvia maidolla jälkkäriks.
Välipalana otan alkuillasta hedelmän, omenan tai appelsiinin...
Illalla jotain kevyttä, rahkaa, salaattia, ananasta tms.
Kommentit (26)
Ekaksi lähtee nesteet, sitten lihakset ja tilalle tulee selluliitti.
itse kanssa aloittanut lihiksen ja pidän ruokapäiväkirjaa.
mikä ihme tossa nyt lisäisi sellulliittiä??
vai onko nämä taas karppaajia jotka kommentoi?
eihän ap puhunut liikkumisistaan mitään!
tolla ruokavaliolla ja repsahdat lauantai-iltana!?
tolla ruokavaliolla ja repsahdat lauantai-iltana!?
ja mistäs se muuten haittaisi jos kerran viikossa repsahtaa?
miksi vihreetä teetä illalla? että vois ravata yöllä vessassa? sehän on diureeteista parhaimpia.
Jos ravinnosta saatu energiamäärä on kovin alhainen, elimistö pyrkii pitämään kiinni vararavintovarastoistaan aineenvaihduntaa hidastamalla, jolloin selluliitin muodostuminen nopeutuu.
... kahvi estää rasvaa palamasta tehokkaasti.
kitukuurina. Liikun tunnin lenkin päivässä. Kahvista en halua luopua, se on mun elämän suuria pieniä nautintoja :) ap
Aamulla pari leipää lisukkeilla, kunnon lounas, pari välipalaa (jugurttia ja hedelmää), illalla vielä salaattia, rahkaa jne.
Minä syön suurin piirtein noin aina. Kiloja 52, pituutta 163, ei selluliittia ja terve olen. Liikkuakin jaksan.
äläkä jätä kahvin juontia, ei se lihota todellakaan, varsinkaan jos juot sitä älyttömän kermamärän kanssa. karppien mukaan varmaan musta kahvi lihottaa ja kermakahvi laihduttaa. :)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Harvard_food_pyramid.png
Kerma on tyydyttynyttä ja tuskin hyväksi kuin karp... tiedät mitä olin sanomassa.
puolesta, vaikka viljoja en käytä riittävästi. ap
Sisältää 5 palaa sokeria per desilitra!!!
Sisältää 5 palaa sokeria per desilitra!!!
ap
tilalle vihreä tee