Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 4,5vuotias liian pieni kolmårdeniin?

Vierailija
30.11.2011 |

Onko tuon ikäistä mitään järkeä viedä sinne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri parhaassa iässä.

Vierailija
2/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on juuri paras ikä viedä lapsi ihmettelemään eläimiä. Kolmården on ihana paikka!! Paljon on nähtävää ja katseltavaa. Kolmården on aika iso paikka. Välillä kannattaa pitää taukoja ja syödä vaikka omia eväitä. Muistaakseni sieltä voi vuokrata kärryjä , mihin laittaa tavarat tai väsyneen matkailijan ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vievät sitten 9vuotiaan (ei mun lapsi) kaverinsa kanssa ja tää jää "rannalle ruikuttaan"... Jotenki käy tuota omaa sääliksi ja aika kiukkuinen olen asiasta kun tää 9v pääsee luonnollisestikkin reissuun mutta että ennemmin hälle kaveri mukaan kun isovanhempien oma 4½vuotias lapsenlapsi...

Vierailija
4/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin oman tyttömme kanssa kun hän oli just tuon 4½-vuotta.

Meil oli kyl rattaat mukana.

On iso paikka ja helpottaa paljon kun sinne saa eväät ja mahdollisesti väsähtäneen lapsen.

Suurinta osaa lapsista joko työnnettiin tai vedettiin jossain härvelissä.

Isommat tietty käveli.

Vierailija
5/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vievät sitten 9vuotiaan (ei mun lapsi) kaverinsa kanssa ja tää jää "rannalle ruikuttaan"... Jotenki käy tuota omaa sääliksi ja aika kiukkuinen olen asiasta kun tää 9v pääsee luonnollisestikkin reissuun mutta että ennemmin hälle kaveri mukaan kun isovanhempien oma 4½vuotias lapsenlapsi...

vaan että on isovanhempien mielestä liian pieni lähtemään heidän kanssaa reissuun. Tykkäävät varmasti enemmän matkustaa kouluikäisten kanssa. Itsellänikin on juuri 5 vuotta täyttänyt lapsi ja ymmärrän kyllä että sinun tilanteessasi isovanhemmat haluavat lähteä reissuun "isompien" kanssa. Myös sinun lapsesi aika matkustaa isovanhempien kanssa varmasti tulee vielä.

Vierailija
6/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen viihtyy siellä passelisti, kunhan muistaa pitää taukoa välillä, kävellä hitaasti ja mahdollisesti ottaa rattaat tai muut kärryt mukaan.

Vierailija
7/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oltiin ja meidän poika oli silloin just ton 4,5v ja tykkäs kamalasti.

Vierailija
8/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin siellä 1-vuotiaan kanssa, eikä edes ajateltu, onko "väärä" ikä. :D

Vierailija
9/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin luulen, että kyse voi olla siitä, että tuon ikäinen voi olla vähän työläs reissukaeri isovanhemmille. Ulkomaan matkoille haluavat viedä vanhempia lapsia. Kuinka pitkä reissu olisi?

Vierailija
10/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani oli ainakin kesällä AIVAN tohkeissaan koko reissusta. Jaksoi kiinnostua ihan joka asiasta, eläimistä, delfinaariosta, esittelyistä ja Bamse-puistosta.

Eli ei tosiaan ole. Meillä 4.5-vuotias ja 8-vuotias tykkäsivät molemmat ja samoin äitee :)

Vierailija
11/12 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 4½v on kiltti lapsi ja rauhallinen. Kyseessä on lyhyt reissu ja lapsi tottunut olemaan äidistä erossa.

Mä en tajuu ihan oikein sitä että mikseivät voi toisen lapsenlapsensa kanssa lähteä, miksi sille pitää sit vielä kaveriksi ottaa joku muu kun toinen lapsenlapsi? Kun nää nyt sattuu olemaan ainoat lastenlapset heillä.

Vierailija
12/12 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ap.

Ota se herne nyt pois sieltä nenästä ja hyväksy nyt vaan, että oma lapsesi ei nyt juuri pääse matkalle mukaan ja te viettämään miehen... anteeksi, puolison... kanssa laatuaikaa.

Älkää jääkö miettimään milloin mahdollisesti on teidän piltin vuoro, koska sitä ei ehkä tule koskaan.

Ja lisään vielä loppuun, että tällä ei ole mitään (huom. ei mitään) tekemistä sillä, etteikö isovanhemmat pitäisi lapsestanne.

He, aikuiset ihmiset, ovat nyt päättäneet lähteä reissuun 9 vuotiaan lapsenlapsen kanssa, joka saa ottaa mukaan yhden kaverinsa.

Eikö olekin mukavaa!?