Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uupumuksen seurauksena masentuneita?

Vierailija
30.11.2011 |

Onko täällä muita, joille käynyt näin... Siis lähinnä työelämässä ja muissa elämän paineissa kuormittuneita. Minulla todettu keskivaikea masennus ja aloitettu masennuslääkitys. Myös työnkuvaani muokataan, kunhan olen työkykyinen ylipäätään. Hyväksyminen tuntuu vaikealta.. tuntuu kuin olisin tippunut jostain karusellista :-(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin pitkälle saikulle, töissä sitä ei tajuttu ollenkaan ja loppujen lopuksi irtisanouduin työstäni ja sen jälkeen olen voinut loistavasti. =)

Vierailija
2/4 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin pitkälle saikulle, töissä sitä ei tajuttu ollenkaan ja loppujen lopuksi irtisanouduin työstäni ja sen jälkeen olen voinut loistavasti. =)

Teitkö liikaa töitä vai mistä syy uupumukseen? Millaisia päiviä ja mitä töitä teit? Mistä nyt saat elantosi ja miten pärjäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uupunut ja sen seurauksena tuli keskivaikea masennus. Kesti pari vuotta toipua. :( Tosi kurjaa. Ikinä ei energiataso palaudu ennalleen.

Vierailija
4/4 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö liikaa töitä vai mistä syy uupumukseen? Millaisia päiviä ja mitä töitä teit? Mistä nyt saat elantosi ja miten pärjäät?

Vasta sairasloman aikana tajusin että en parane koskaan jos jatkan kyseisessä työpaikassa, tein liikaa töitä ja mulla oli liikaa vastuuta, paljon sellaista työtä johon mulla ei ollut koulutusta eikä osaamista mutta mulle ne kaikki vaan sysättiin eikä auttanut vaikka oisin sanonut että en pysty... Ehkä myös jonkinasteista kiusaamista jollain tavalla oli nähtävissä myös, pomon vaihdoksen myötä en muka enää osannutkaan yhtään mitään (vaikka tosiaan hoidin sellaistakin mikä mulle ei kuulunut). Ihan normi päiviä 9-17 + lauantait ja välillä pidempiä päiviä, kotona alkoi mennä erittäin huonosti kun työ vei kaiken energian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme