Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mies oli eilen 11 tuntia töissä...

Vierailija
30.11.2011 |

mutta siitä huolimatta alkoi heti touhuamaan kotiin päästyään; imuroi, vei roskat ja sitten vielä hieroi mun hartoita meilkein koko klikkaa mua-jakson verran. Rakastan tuota miestä niin paljon, että ihan hirvittää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pakko kyllä hiukan ihmetellä, että miten kehtasit jättää tuollaiset hänen riesakseen vielä noin pitkän työpäivän päälle...? Oletko vuoteenomana vai miksi et itse imuroinut ja vienyt roskia?

Vierailija
2/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jaksaa tehdä kotitöitä ja harrastaa liikuntaa ylitöidenkin jälkeen, vaikka raskas fyysinen työ. En käsitä, kuka jaksaa katsoa näitä töiden jälkeen sohvalla "lepäilijöitä" (miehiä tai naisia) Kyllä on paska kunto tai elämänhallinta hakusessa, jos töiden jälkeen tätyy loppupäivä maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on paljon tarkempi kodin siisteydestä kuin minä.. välillä en edes huomaa niitä pikkujuttuja mitä se huomaa. joskus näinkin päin :)!

nyt kyllä aion tsempata ja olla oikein ahkera kotona (vaikka siis töissä itsekin käyn).

Vierailija
4/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jaksaa tehdä kotitöitä ja harrastaa liikuntaa ylitöidenkin jälkeen, vaikka raskas fyysinen työ. En käsitä, kuka jaksaa katsoa näitä töiden jälkeen sohvalla "lepäilijöitä" (miehiä tai naisia) Kyllä on paska kunto tai elämänhallinta hakusessa, jos töiden jälkeen tätyy loppupäivä maata.

Minusta on vain tervettä, että työn jälkeen levätään. Toki liikkuakin pitää, mutta ei välttämättä illalla töiden jälkeen.

Ylenpalttinen urheilu on sekin neuroosi.

Vierailija
5/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on paljon tarkempi kodin siisteydestä kuin minä.. välillä en edes huomaa niitä pikkujuttuja mitä se huomaa. joskus näinkin päin :)! nyt kyllä aion tsempata ja olla oikein ahkera kotona (vaikka siis töissä itsekin käyn).

Joo. Mutta onnittelen siis, on hienoa, että miehesi on huomaavainen ja oma-aloitteinen.

-2-

Vierailija
6/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tule outona miten jaksaa normaalin työpäivän.

Aika lyhyt on ihmisen muisti: Me on sodittu 8 h työpäivä pois 10 h päivästä. Ei siitä niin kauaa ole kun tehtiin joka päivä 10 h työpäiviä, siihen sitten kotona oleminen lisänä.

Pullamössöily on niin tavallista meillä lintukodossa että ihmisellä pitää olla hoitovapaata ja lyhennettyä työpäivää?

Mitä ihmeellistä on ylityössä?

Lähinnä ihmettelen eräitä jotka istuu kotona 247 ja työssä käyvä kumppani tulee kotiin tekemään kotitöitä.. Mitä sinä teet?

Vierailija
7/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee 6 päivää viikossa ja n.16h päiviä. Joskus menee yövuorosta suoraan päivävuoroon ja työ on fyysisesti raskasta. Varmaan olis kiva tulla kotiin, kun vielä kotitöihin joutuis suoraan...Mä kuitenkin olen kotona päivät, niin olishan se aika outoa.

Mä olen sitä mieltä, että munkin vähän niinkun kuuluu tehdä jotain, kun toinen tuo leipää pöytään.

Vierailija
8/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi kotihommat jäivät hänelle? Seuraavalla kerralla voit varmaan itse hieroa häntä.

Vierailija
9/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen työ maksaa meille siivoojan ;-)

Mitään lapion varressa riehujaa huolisikaan! Mieluummin ihminen, jolla on ajatuksia ja älyä.

Vierailija
10/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on paljon tarkempi kodin siisteydestä kuin minä.. välillä en edes huomaa niitä pikkujuttuja mitä se huomaa. joskus näinkin päin :)!

nyt kyllä aion tsempata ja olla oikein ahkera kotona (vaikka siis töissä itsekin käyn).

Mä olen meillä yleensä se, joka tekee ruuan ja tiskaa. Mies imuroi, kun tietää etten oikein välitä siitä hommasta. Ihailen kyllä mieheni energiaa ja tarmokkuutta. -ap

Vierailija
11/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i]

Minusta on vain tervettä, että työn jälkeen levätään. Toki liikkuakin pitää, mutta ei välttämättä illalla töiden jälkeen.

Ylenpalttinen urheilu on sekin neuroosi.

ei riitä, että vain viikonloppuisin liikkuu. Mutta näinhän nämä sohvaperunat ajattelee ja sitten ollaan jatkuvasti saikulla, kun peruskunto heikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän