Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi haluaisi tietää miksi isä ei tule edes häihin

Vierailija
29.11.2011 |

Pitääkö sille kertoa totuus?

Se nimittäin on, että isä ei olisi halunnut lapsen edes syntyvän. Äiti puolestaan ei voinut olla enne isyystestejä sataprosenttisen varma, että juuri kyseinen mies on isä. Testit on tehnty ja isyys on kiistaton.

Silti isä yritti peruuttaa isyydentunnustuksensa, kun elatussopimuksen nollaaika (=elatusmaksu 0 e) päättyi kun hänen opiskelunsa päättyi.

En näe tässä asiassa yhtä syyllistä. Mutta taviiko lapsen tietää totuutta? Helpottaako se?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ne häät nyt sitten on???

Vierailija
2/13 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä isä tule.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli niin monta miestä samaan aikaan ettet itsekään tiennyt isää.Kun sitten isäksi paljastui mies joka ei sitä tehtävää halunnut hän ei tule häihin.Kenen häihin,sitä tarina ei kerro.

Sinähän tuon tilanteet olet luonut huijaamalla miehen isäksi,eiks niin.

Vierailija
4/13 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei miehestä ole isäksi. Ei kenenkään tarvitse kuulla, että joku ei olisi halunnut hänen edes syntyvän, häiden alla varsinkaan tai ei kyllä muutenkaan.

Miksi tuollaista ilmeisesti ventovierasta ihmistä sinne edes kutsuttaisiin?

Vierailija
5/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaavat toisiaan nyt kun lapsi on jo aikuinen melko säännöllisesti. Hänellä on nyt myös muita lapsia avioliitosta, alle kymmenvuotiaita.

Lapseni tietenkin tahtoisi, että pikkusisaruksetkin tulevat häihinsä. Mutta ku ei niin ei.

enkä mä haluaisi kerota totuutta. Sanon vaan, että isä ei pysty kohtaamaan minua - siis osatotuuden.

ap.

Vierailija
6/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tapaa lastaan.

Vierailija
7/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tapaavat niin saa mies itse kertoa syynsä miksi ei tule. Ehkä sillä on oikea syy, kuulostaa aika oudolta että kuitenkin tapaa tytärtään (oliko lapsi tyttö..) mutta ei sitten häihin voisi tulla kun ei olekaan halunnut vuosikymmeniä sitten lapsen syntyvän. Nuo elatusmaksuriidat ovat niin tyypillisiä että niistä ei voi mitään johtopäätöksiä tehdä.

T, olinkohan nr 6..

kerran tapaa lastaan.

Vierailija
8/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- asiaa. tai siis syitä omaan vetaytymiseensä.

Enkä minäkään haluaisi alkaa arvailemaan toisen puolesta, johtuuko se nyt tästä tai tästä. Minusta olisi kiva jos tulisivat - etenkin koko perhe. Saisivat ottaa sellaisen roolin kuin haluavat, tuskin isä haluaisi seistä onniteltavana minun rinnallani? Vaikka kyllä sekin minulle ja aviomiehelleni sopisi.

ap.

Vierailija
9/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oliko minkä ikäinen kun tuli isäksi. Harva opiskelijakloppi haluaa lapsia yhtäkkiä sekoittamaan kuvioita. Joten ihan tyypillinen reaktio, ettei ole toivottu lapsi. Ja virheit' voi myös tehdä muutenkin kun on nuori, esim. sen että kieltää lapsen tai ei halua olla yteydessä. Mutta tuskin unohtaa, ja sehän on selvää, ettei ole unohtanut.

Vierailija
10/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 20 v.

ap.

Vierailija
11/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näiden lisätietojen valossa älä nyt hyvä ihminen mene töksäyttämään lapsellesi että isäs ei tule häihin kun ei se sua olisi koskaan halunnutkaan. Mitä ihmettä kuvittelet tuolla voittavasi??? Jos lapsi sulle ihmettelee tai suree ettei isä tule niin sano myötätuntoisesti että niin, ei se sitten pystynyt näköjään tulemaan. Ei sun tarvi penkoa menneitä tai suurennella asiaa.

T. 6

- asiaa. tai siis syitä omaan vetaytymiseensä. Enkä minäkään haluaisi alkaa arvailemaan toisen puolesta, johtuuko se nyt tästä tai tästä. Minusta olisi kiva jos tulisivat - etenkin koko perhe. Saisivat ottaa sellaisen roolin kuin haluavat, tuskin isä haluaisi seistä onniteltavana minun rinnallani? Vaikka kyllä sekin minulle ja aviomiehelleni sopisi. ap.

Vierailija
12/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin pysyä edelleen hiljaa.

Lapsi vain pommittaa minua nyt aika usein asialla.

ap

Vierailija
13/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lapselta vastakysymys että onko kysynyt isältään miksei tule. Voithan laittaa kaikessa hiljaisuudessa miehelle viestin jos haluat että xx:lle olisi tosi tärkeää että pääsisitte tulemaan.

T. 6

ajattelin pysyä edelleen hiljaa. Lapsi vain pommittaa minua nyt aika usein asialla. ap