Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sun 3kympin ja 4kympin kriisistäsi. Kiitos!

Vierailija
29.11.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 40. N

Vierailija
2/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä ainakaan tunnistanut mitään 30-kriisiä. Silloin elämä oli tosi hektistä, oli monenlaista harrastusta ja vapaaehtoispuuhaa ja perhe-elämä yhtä aikatauluttamista miehen kanssa. Sitten sattui onnettomuus, joka pysäytti koko elämän. Siis kukaan ei kuollut, mutta kaikki menot piti laittaa sivuun toipumisen ajaksi. Ehkä se kriiseily meni siinä, kun koko elämä oli kriisissä... Ei siinä yks vuosikymmenen vaihtuminen tuntunut missään! =D

Nyt elämä on ihanaa ja ihania suunnitelmia tuloillaan. Ehkä 40-kriisikin menee tässä hekumassa...? (kop kop...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kriisi puhkes kun mies otti ja jätti, lähti nuoremman naisen matkaan. Jätti 1- ja 3-vuotiaat lapset, velkaisen omakotitalon ja oikeastaan kaiken muunkin.

Siinä sitä oli kriisiä tähän elämään ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kolmenkympin kriisiä ollenkaan.

Nyt taitaa olla neljänkympin kriisi.

Olen alkanut kiinnittämään aiempaa enemmän huomiota ulkonäkööni. Ennen ei ole tarvinnut, mutta nyt näkyy ikääntymisen merkkejä iholla ö.ö

Miten ne nyt jo tuli? Enkö olekaan ikinuori ;)

Toinen muutos on se, että miehet kiinnostaa aiempaa enemmän, myös se oma mies. Ihastumisiakin tulee ihan jatkuvalla syötöllä siitäkin huolimatta, että oma mies on ihana ja parisuhde kunnossa. Keskimäärin olen koko ajan ihastunut, kohteet vaan vaihtelee todella nopeasti. Vähän niinkuin teininä :D

Jos oma parisuhde ei tuntuisi hyvältä, niin varmaan sitä helposti lähtisi jonkun ihastuksen matkaan. En ollenkaan ihmettele sitä että monilla oman ikäluokan ihmisillä tulee niin paljon pettämiskuvioita ja avioeroja.

Vierailija
5/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona silloin lasten kanssa, ollut jo monta vuotta. Oli tunne etten ole saanut vielä mitään aikaiseksi elämässä (muuta kuin lapset). Kriisi helpotti kun menin sitten töihin kuopuksen ollessa 3v. Nyt on ikää 37v, saas nähdä minkälaista kriisiä kohta pukkaa ;) Lapset on nyt 11, 13 ja 15v. Sanoin yhteen aikaan että sitten kun lapset ei enää niin mua tarvii ja neljänkympin kriisiä pukkaa niin laitan sitten koiran. No koira on ollut nyt kuukauden talossa eikä tässä ehdi kriiseilemään kun tuon turjakkeen kanssa touhuaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän