Mies ihan uskomaton tollo välillä...
Ei voi kaupassa käydessä ottaa ostoskärryjä vaan korin johon ei sitte puolet ostoksista mahdu ja jättää ostamatta..kotona ei tiedä mitä on missäkin kaapissa ja äksyilee jos sanoo et tuo meni väärään kaappiin jne..ei osaa käyttää pesukonetta :DD ja on yks hemmetin tietokonenörtti olevinaan..haha..ei myöskään tiedä mitä lapsille syötetään ja millon tai millasta vaatetta päälle..no onneks olen olemassa ettei lapset kule rääsyissä tai kuole nälkään.:D Huono päivä tänään,piti avautua.
Kommentit (5)
Ilmeisesti siis miehen pitää tietää, mitä vaimoke olisi syöttämässä lapsilleen ja mihinkin aikaan, ja mitä vaimo olisi pukemassa lapsilleen päälle. Jokaisessa perheessähän nämä asiat tehdään kuitenkin aikas erilailla, joten ei näille mitään universaaleja standardeja ole, joita jossain opetettaisiin (kaikkein helpoiten nämä erot näkee eri maiden välillä, jos ei toisten perheissä jatkuvasti pyöri). Lasten ruokarytmikin muodostuu juuri sen mukaan, milloin niille ruokaa annetaan. Jos mies antaa eri aikoihin ruokaa, niin kyllä siihenkin sopeudutaan ja kohta se olisi normi, ja sitten ihmeteltäisiin kun vaimo tarjoaakin aamiaista, jota ei tässä rytmissä syötäisikään, tai muutaman tunnin vinoon olisi tarjoamassa päivällistä.
Pesukonettakin täytyy kuitenkin se kerta pari edes käyttää, ennen kuin mallin toiminnan hiffaa, jos ei ole samantapainen kuin aiemmat käyttämänsä, mikäli edes on käyttänyt.
Se vielä unohtui mainita, että näytä toki miehellesi se "Suomen Valtion Keittiö-Komission Standardi Manuaali", jossa mainitaan jokaiselle tavaralla niiden oikea paikka.
kun tulee noin hienoa tekstiä tänne väsäämään..:D ja kyllä minä olen miehelle aina selittäny miten tehdä jne.Mutta kun ne isommat aivot on siellä housuissa ni ei se muista kauaa opetuksia.(ja luulisi aikuisen miehen osaavan kaapit ulkoa kun kerran asuu samassa talossa ja milloin lapset syö kun on näkemässä..)Eikä ole miestä kiinnostanu koneen käytön opettelu..joten aika tollo se on vaikkakin rakas ;D t.ap
Aivan uskomaton idiootti välillä. Laitoin sen pihalle ja kylläpä vain on elämä helpompaa kun ei tarvitse kuin yhtä lasta opastaa.