Veronpalautusta yhteensä 1200e mulla ja miehellä :)
Kommentit (23)
Mites teillä?
Suunnileen sama 1200 tulossa meillekin.
Lähinnä koostuu mun työmatkavähennyksistä.
Kotitalousvähennyksestä suurin osa, tehtiin remontteja viime vuonna. Saan myös takaisin muutaman tonnin liikaa maksamaani ennakkoveroa.
Ihan kiva summa sisustaa uutta taloa :)
tuli ihan kunnolla ei tarvi tänä jouluna lahjoista nuukailla :) menee vaan ja ostaa eikä tunnu missään ja vähän jää säästöönkin.
ja joskus saattaisi jopa tulla halvemmaksi maksaa ensin vähän liian vähän ja sitten mätkyinä loput. Saahan tuostakin pienen koron, mutta omaa rahaa se on, joka on ollut makuutettuna.
T. Yleensä palautusta ehkä se minimi 20 euroa, mutta tänä vuonna suunnitelmat ei niin hyvät ja saan 450 euroa. Miehellä meni taas tasaksi.
Noitten palautusrahojen turvin pystyn jäämään pari kk pidempään hoitovapaalle kuin oli tarkoitus. :)
kotitalousvähennystä meilläkin. mulle 3400 ja miehelle joku 500 euroa. kiva summa :)
mulle tulee joku 1000e, en muista tarkkaan ja mies sai mätkyjä 4000e.
ja miehelle 300e eli ihan kiva juttu näin joulun alla:)
Mulle tulee 1200 euroa ja miehelle 2000 euroa. Maksetaan molempien luottokortit pois ja vähän jää rahaa jäljelle myös joululahjoihin.
Tuloni ovat niin vaihtelevat vuodesta toiseen että hankalaa arvioda oikeaa veroprosenttia. Mies saa takaisin 100 euroa.
takas n. 1500 e. Menee thaimaan matkaan.
Kuukausipalkkalaisena on helppoa tehdä verosuunnittelua haluamaansa lopputulokseen.
omat rahta kuin lainaan ne valtiolle :) Onpa moni teistä anteliaita.
Keksin monta parempaa tapaa sijoittaa rahani kuin antaa valtiolle lainaa huonolla korolla.
Ainoastaan loppuvuodesta tapahtuvat ennakoimattomat muutokset verotettavan tulon määrässä tai ihan loppuvuonna teetetty ja maksettu remontti tms. kotitalousvähennykseen oikeuttava kulu saattaisivat aiheuttaa suuret veronpalautukset. Samoin yrittäjillä, freelencereilla jne. verosuunnittelu saattaa olla hankalampaa.
Tänäkin vuonna olen lokakuussa tarkistanut kuluvan vuoden tulot ja maksetut verot ja netissä muutamassa minuutissa muuttanut veroprosentin oikeaksi. Mieluummin nautin esim. kotitalousvähennyksestä nyt kuin vasta ensi vuonna. Itsellä on tällä hetkellä marras- ja joulukuun veroprosentti nolla, kun huomioin muutokset veroprosenttia muuttamalla enkä jää odottamaan veroehdotusta ja aikanaan veronpalautuksia.
takas tulee 800 e ja siis veroja ei tarvinnut maksaa mistään.
Suurin osa kotitalousvähennystä remontista.