Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me&I-tietäjät! Kuinka usein on Outlet?

Vierailija
29.11.2011 |

Tässähän oli joku aika sitten Me&I:n outlet kiertue, tietääkö joku kuinka usein tuollaisia vastaavia on?

EIkä sitten mammat tarvitse alkaa ohi aiheen kinaamaan, että kenen mielestä vaatteet ovat kuraa ja kenen mielestä ei, sitä varten voi tehdä oman keskustelunsa. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen parin vuoden aikana, kun olen vaatteita ostanut, tämä nyt järjestetty oli tietääkseni

ensimmäinen. Saa korjata, jos on tarkempaa tietoa.

Vierailija
2/6 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen myös sen pari vuotta vasta näitä seurannut.

Eri asia sitten on, saako tuosta outletistä mitään iloa itselleen ja oman perheen tarpeisiin.

Itse kävin tässä iloisessa joukkotapaamisessa mutta en löytänyt mitään ostettavaa.

Ei ollut niitä tuotteita mitä meillä olisi haluttu.

En sitten alkanut sulovileniksi. Ei ole pakottava tarve ostaa jotain ihan vaan siksi että halavalla saa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jumalaton ryysis oli heti alussa, myöhemmin kun meni niin sai ns. kermaa päältä ja valikoida ihan rauhassa. Jos Me&I-kamppeita kaipaat, niin nythän on tämänhetkinen mallisto alessa ja verkkokaupasta saa edellisten mallistojen tuotteita alehinnalla.

Minusta nuo ovat olleet hyvälaatuisia ja kyttään tarjoushintoja, kun ei täydellä hinnalla raatsi ostaa.

Vierailija
4/6 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen, ainakin Suomessa. Mitään tietoa ei ole tuleeko vastaavia uudelleen, mutta luulisi suosion perusteella että tulee.

Vierailija
5/6 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen, ainakin Suomessa. Mitään tietoa ei ole tuleeko vastaavia uudelleen, mutta luulisi suosion perusteella että tulee.

ja suosio on niissäkin ollut suurta.

Vierailija
6/6 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kerran vuodesta möisivät pois edellisten kausien ylijäämät, niin kiva olisi! Minusta oli mukavaa kierrellä kokeilemassa materiaaleja ja hypistellä ja sitten ostaa käteisellä, eikä aina olla laskujen tai luottokorttien varassa. Itse olen vasta viime keväänä 'löytänyt' tämän merkin, joten nuo outletissa olleet edellisten vuosien kuteet eivät olleet ennestään tuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi