Paras joululahja; antajana tai saajana?
Koska onnistuit täysin napakymppiin lahjan valinnassa ja milloin itse yllätyit iloisesti?
Kommentit (5)
Joka joulu uusi pari ja viime jouluna vielä ihanaa angoravillaa.. Niin ihana lahja!
hyvän kirjan, viiniä tai suklaata. Itse tehdyt villasukat on myös tosi kiva.
Isovanhemmilta saadut teatteriliput ja lastenhoito sille ajalle, on myös nappi.
En tiedä olenko hankala ihminen vai miksen ikinä saa iloisesti yllättäviä lahjoja itse... mutta olen erinomainen hankkimaan muille loistavia lahjoja ja saan siitä tosi hyvän joulumielen.
Paras oli eronneelle kokkaustaidottomalle veljelleni tekemäni "keittokirja", mihin kirjoitin KÄSIN hänen ruokavaliolleen sopivat reseptit, joita itsekin käytän. Lahjaan siis kuului myös se, että kaikista resepteistä saa soittaa ja kysyä lisäapua. Tänä jouluna kirjoitan hänelle muutaman reseptin lisää liimattavaksi kirjan tyhjille sivuille. Hän oli tosi ihanan yllättynyt ja iloinen, myös siitä, että olin tosiaan kirjoittanut kaiken käsin eikä mitään copy-pastea netistä.
annoin miehelleni positiivisen raskaustestin (esikoinen kyseessä) lahjapaperiin käärittynä.
äijä tuumasi kun sai kusitikun lahjaksi?
annoin miehelleni positiivisen raskaustestin (esikoinen kyseessä) lahjapaperiin käärittynä. Itselleni paras lahja on ollut sukulaisten tulo meille jouluksi - olimme juuri saaneet uuden talon rakennustyöt valmiiksi. Sukulaiset auttoivat loppusiivouksessa ja joulun laitossa. Ihanin joulu ikinä!