kolmipyöräiset kuomurattaat
hei,
olemme myymässä lähipiiriin brion kombeja ja sillä rahalla olisi tarkoitus ostaa 10kk pojallemme kolmipyöräiset, ilmakumipyöräiset kuomurattaat.
kaipaan vinkkejä hyvistä rattaista, kiitos. brio tridem tai joku muu?? hintaa saa olla max 300-400 euroa.
Kommentit (5)
Esimerkiksi Quinnylla on parikin mallia: Speedy täysin pyörivällä etupyörällä (kuin matkikset) ja sitten vanhoja Freestyle XL:ääkin on saatavilla edelleen. Freestylessä etupyörä myötää mutkissa, muttei ole " holtiton" .
Samaan sarjaan menee Traxx Marlin 3. Itse ostin tuollaiset. Menee pieneen kasaan, kasaus yhtä helppoa ja kevyttä kuin matkiksissa, painoa 10-11 kg, isot ilmakumipyörät ja taittava etupyörä tosiaan tekee liikkumisen ja pujottelun kevyeksi, kunnei tarvi kuin tiukimmissa kurveissa " nostaa rattaita kääntymään" ! Aivan ihanat rattaat ja tuntuvat tosi tukevilta. Jos saisin vauvan, niin ostaisin vain kovan kopan tilalle ja en enää huolisikaan raskaita perusvaunuja/-rattaita.
Noita Traxxeja myy Suomessa vauvatar. Itse tilasin Saksasta ja sain noin 300 Eurolla kotiin lämpöpussin kera. Vauvattaressa näyttäisi olevan hinta 299. Tosin ei ole sitä hiekanväriä, jonka itse valitsin.
Käykö nuo joggerit seisomalaudan kanssa myös? Entä kulkeeko lumessa miten? Onko noissa Traxeissa joku painoraja / minkä kokoinen vielä mahtuu kyytiin? Kiitos, jos viitsitte vastailla!!
Vaihtoehtoina on Childwheels jogger tai Filuu Z8 (www.pikkupingviini.fi). Noissa Childwheelseissä on kääntyvä etupyörä mutta Filuussa kiinteä. Kuulemma juostessa kannattaa olla kiinteä etupyörä (muuten vispaa) mutta shoppaillessa kääntyvä etypyörä on kätevä.
on Quinnyn Freestyle Comfort-malli. Siinä etupyörän saa täysin pyöriväksi tai sitten lukittua niin, että se joustaa vähän.
Koppaosan saa käännettyä myös toisin päin. Selkänoja menee myös makuuasentoon ja jalkatuen saa nostettua ylös.
Rattaita ei Suomesta ainakaan vielä saa, mutta jonkun verran niitä näkyy. Saksasta tilattuna hinta 300 euron tuntumassa.
http://www.quinny.nl/html/uk/freestyle.html
Näihin rattaisiin ei seisomalautaa saa laittaa kiinni. Tai kyllä sen varmaan saa laitettua, mutta valmistaja kieltää käytön.
Minulla olisi myytävänä käytännössä uudet, syyskuussa -05 ostetut, vain 5 krt käytetyt Teutonian Y2K -05 kuomurattaat. Rattaissa on edessä tuplapyörät, mutta ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltään ne ovat kolmipyöräiset rattaat.
Minulla on ilmoitus Osta&Myy -palstalla eli sieltä tai sähköpostista saa halutessaan lisätietoja=)
Terveisin " Annika"
jkarjula@kolumbus.fi