Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle, vedättääkö tämä jätkä minua??

Vierailija
28.11.2011 |

Eli, olen nyt ollut jonkun aikaa yhteyksissä kohta parivuotiaan tytön viikonloppuiskän kanssa. Miehellä ei ole koskaan aikaa nähdä viikolla, vaikka asuu yksin! Soittelee kyllä joka päivä ja suunnittelee kaikkea mukavaa ym. mut HIUKAN pistää epäilyttään että mitä tää jätkä duunailee illat kun ei muka ehdi nähdä?

Omien sanojensa mukaan on eronnut lapsen äidistä aikoja sitten, asuvat kyllä erillään. Ei minua haittaa, jos on lapsensa luona, tottakai on hienoa että huolehtii jälkikasvustaan, mutta miksei sitä voi suoraan sanoa? Vituttaa kun samassa kaupungissa asutaan ja nähdään ehkä kerran viikossa muutama tunti (ei pelkkää paneskelua vaan leffaa ym.)! Sit kun yrittää laittaa välejä poikki niin ei! Ollaan niiiin taas lipeviä ja luvataan vaikka vittu mitä.. anteeksi tällainen purkaus mutta toivon että te arvon selvänäkijät voisitte kertoa mitä vittua tuo mies hommailee kaikki illat!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ,äijä on naimisissa ja vedättää sinua jätä jätkä ja etsi vapaa,tai mene ja soita ovikelloa,ethän voi tietää että onkin varattu

Vierailija
22/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä on kivaa saada ihailua osakseen, ja sinulta hän sitä ilmeisesti saa tekemättä paljon mitään. ei halua "erota" koska silloin menettäisi varman ihailijansa. luultavasti hänellä on useita naisia kierroksessa, joiden kanssa säätää kenen kanssa mitäkin.. sinä olet vähän niin kuin varalla, kiva kaveri jonka kanssa hengailla silloin tällöin.

Voi tietty olla jotain muutakin taustalla, mutta tällainen tulee kyllä mieleen. kannattaa yrittää jutella miehen kanssa ihan vakavasti, ja tee selväksi että myös sinun halusi ja tunteesi on huomioitava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nähdään joka ilta naisystäväni kanssa!

Eli aikaa on siihen mihin sitä haluaa käyttää.

Varsinkin jos on parivuotias niin illat olisi hyvin aika kun lapsi menee nukkumaan.

T: Mies

Vierailija
24/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ns. neljäs pyörä.

Vierailija
25/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa sinisilmäisesti kaikkea mitä sanoo. Luultavasti pyörittää useampaa samaan aikaan.

Puhelimestahan se selviäisi, mutta senkin tutkiminen on laitonta...;)

Vierailija
26/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä vastaukseksi?!

Vierailija
27/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies treffailee sarjassa muitakin naisia ja yrittää jakaa aikaa tasapuolisesti teidän kaikkien kanssa.

2. Mies ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta kuin kaverina. Tai pitää sinua muuten jotenkin varalla. Oman kokemukseni mukaan, jos mies on vapaa ja oikeasti kiinnostunut, hän haluaisi notkua yhdessä aina ja koko ajan ja joka paikassa.

3. Mies ei ole eronnut vaan etsii jännitystä elämäänsä ja selvittää, voiko sitä löytää sinusta. Ei ehkä edes asu oikeasti samalla paikkakunnalla.

Pitäisin tuota viimeistä vaihtoehtoa todennäköisimpänä. Oma eksäni etsi netistä useita naisia ja treffaili selän takana. Pari naista luuli oikeasti, että he seurustelevat. Ja kaikki olivat kiukkuisia, kun miehellä oli kullekin aikaa vain muutama tunti/vko, joitakin näki harvemmin. Eli käytännössä kävi vain panemassa ja häipyi - kotiin minun luokseni. Oli kuitenkin suurimman osan ajasta minun kanssani niin, etten osannut epäillä.

Kaikki kävi ilmi, kun löysin miehen salaisen kännykän ja soitin haaremin läpi...

Ja kyllä osasi sekin pässi parkua ja ruikuttaa. Nyt jatkaa samaa saalistusta, eikä uusi "virallinen" nainen näköjään hänkään aavista mitään.

Eli ystävän neuvo: unohda se tyyppi.

Vierailija
28/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ei liene tuo mystinen ajankäyttö, vaan se että kundi lupailee ja mielistelee kriisitilanteissa. 100% syyllisyyden merkki. Jokainen mies joka alkaa miellyttämisshown on menettämässä hyödykkeen, ei niinkään mitään syvällisemmin tärkeää. Sinua viedään, motiivi ei ole päivänselvä mutta jokin haiskahtaa.

Vierailija
29/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin viime vuonna yhtä miestä, ketä kerto että oli eronnut naisestaan ja päläpälä.. :D melkein puoli vuotta onnistu kusettaa mua ku koiraa. Sain joulukuussa tietää avopuolisostaan.. Syitä ettei ehtinyt näkemään/soittamaan oli työt.. Teki oikeesti kolmivuoroa ja pysty tämän turvin salaamaan asiat. Joskus nukkui, joskus sitä ja tätä ja tota.. Kun kuulin asiasta, etsein naisen numeron ja soitin hänelle. Luimme yhdessä viestejä ja kerrottiin asioita.. Hänelle oli kanssa sanonut samoja asioita ku minulle kun oli mun tykönä oikeasti :o tämä päätti jatkaa kaikesta huolimatta ja mä päätin juosta niin lujaa ku pääsen pois sen ihminen lähettyviltä,sen verran kova isku.. Asia ei kumminkaan jäänyt tähän, vaan tein plussan. Kerroin molemmille asiasta, uusi vääntö päälle.. :/ loppujen lopuksi mies sai kaiken näyttämään siltä et olisin syyllinen kaikkeen. naiselta haukut ja mieheltä toivomus aborttiin. Nyt rv 29+1 enkä kadu yhtään etten tehnyt vastoin omaa tahtoani jonkun idiootin takia.. Vaikka yh-odottajana onkin vaikeaa niin tiedän sen että yhtään huonompaa lasta tästä ei tule! Rakastan lastani vaikka isä onkin tuollainen. Jälkikäteen kuulin että ovat muuttaneet yhdessä aivan eri paikkakunnalle.. Mutta pointti, jos epäilet jotain ne voivat olla ihan aiheellisia! Ota ainakin asioista selvää ja voimia :)

Vierailija
30/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes haluaa eron jälkeen omaa aikaa ja panna ehkä muutamaa muutakin pimua eli ihan sama mitä täällä kaikki eronneet naiset aina suosittelee tekemään. Rauhallisemmin, rauhallisemmin.

Vierailija
31/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilisin jotain--