Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turvaistuin Saksasta: Kehu tai hauku käyttämääsi nettikauppaa!

Vierailija
28.11.2011 |

Missä nettikaupassa homma toimii ja onko jossain ollut ongelmia? Kiitos kokemuksista!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytoys.de on luotettava ja hyvä kauppa. Itse olen tilannut sieltä 5 kertaa onnistuneesti leluja ja tarvikkeita. Ehdottoman luotettava ja asiakaspalvelussa ystävällisiä myös ei saksaa puhuville ostajille :)

Vierailija
22/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016 Heinäkuu itse etsin kokemuksia enkä löytänyt lähiaikoina tehdyistä ostoista joten ajattelin jakaa tähän ketjuun omani, tilasin Cybex solution isofix istuimen Kikiweltiltä, maksoin paypalillä ilman kirjautumista ja kaikki meni niinkuin pitikin. Sain istuimen 6arkipäivässä kotiin tuotuna hintaan 139€ Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kikiwelt.de -sivuilta Cybexin istuimen. Lähettivät 5 arkipäivän päästä ja DHL vei muutamia arkipäiviä päälle. Vastailevat maileihin hyvin. Tämä jo toinen tilaamani istuin.

Vierailija
24/24 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Kikiweltiltä Cybex Pallas 2-Fix istuimen 16.3, jolloin toimitusajaksi oli kirjattuna 2-3 viikkoa. Istuinta ei kuulunut lähes kolmessa viikossakaan, joten lähetin sähköpostia kyseiseen firmaan. Sieltä vastattiin, että Cybex ei pysty toimittamaan tällä hetkellä istuimia, mutta miten jälleenmyyjä voi sitten ilmoittaa sivuillaan tällaisen toimitusajan, jos ei heillä kyseisiä istuimia ole edes varastossa? Nyt edelleen odotellaan ja tässä odotellessa toimitusaika on ensiksi muuttunut toukokuun alkuun ja nyt viimeisin tieto toimtuksesta on toukokuun loppu :/ Näistä muutoksista ei ole inkäänlaista tietoa tullut, vaan itse olen saanut kaikista kysellä. Nyt viimeisimpiin viesteihin en ole edes saanut enää minkäänlaista vastausta. En todellakaan voi kyseistä firmaa parhaalla tahdollakaan suositella!