Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaudesta ja testeistä. Apua

Vierailija
28.11.2011 |

Olen testannut David -merkkisellä liuskalla nyt muutaman päivänä plussan. Plussaviiva on vahvistunut kokoajan, mutta ei ole vieläkään kontrolliviivan vahvuinen (nyt on varmaankin viikot 4+3). Pitäisikö siitä repiä huolta, vai koitanko vain jaksaa luottaa tulevaan? Clearblue ilmoitti la -aamuna (ei aamupissa), että olen viikoilla 2-3.

Kiitos kovasti jos joku jaksaa vastata ja huojentaa (?) mieltäni! :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
2/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olet! Joillain viiva vahvistuu vasta päivien päästä tai näyttää negaakin! Pidä muutama päivä taukoa ja osta apteekin oma r-testi. Se on käsittääkseni varma. Onnea vielä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olet! Joillain viiva vahvistuu vasta päivien päästä tai näyttää negaakin! Pidä muutama päivä taukoa ja osta apteekin oma r-testi. Se on käsittääkseni varma. Onnea vielä!

Kiitos, ihana saada tuollainen viesti ? Toivon kovasti että kaikki sujuu hyvin (yksi lapsi on jo, mutta nyt olen paljon tollompi näköjään ;)). Ostan tosiaan vielä sen testin, kiitos vinkistä!

-ap-

Vierailija
4/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin sellaisilla kotitestin tai jonkun vastaavan halpisliuskoilla varmaan viikon joka päivä aamupissasta, mutten ikinä saanut kontrolliviivan vahvuista testiviivaa. Clearbluen digitesti on paras, tee viikon päästä uudestaan se ja katso onko viikot nousseet. :) Mä sain apteekin omalla vahvat viivat myös rv 4+4, mutta joku toinen puikkotesti näytti hailakampaa viivaa. Panikoin ihan hulluna, mutta tuolla se hailakka viiva nyt nukkuu päikkäreitä. ;D

Vierailija
5/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää pelotella ap:tä ihan turhaan millään keskenmeno-viesteillä. Sama tyyppihän siellä kirjoittelee, näen IP-osoitteesi, sitten esität että "veikkaan kuten edellinenkin", vahvistat urpo omaa kirjoitustasi! =D

Älä ap välitä tuosta sekosta, ei taida oma raskaus onnistaa ja katkerana kirjoittelee, kaikillehan lapsia ei ole tarkoitettu, ehkä tämä seko on yksi näistä...

Raskaana ja vahvasti, epäilen! Onnea! =)

Vierailija
6/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin sellaisilla kotitestin tai jonkun vastaavan halpisliuskoilla varmaan viikon joka päivä aamupissasta, mutten ikinä saanut kontrolliviivan vahvuista testiviivaa. Clearbluen digitesti on paras, tee viikon päästä uudestaan se ja katso onko viikot nousseet. :) Mä sain apteekin omalla vahvat viivat myös rv 4+4, mutta joku toinen puikkotesti näytti hailakampaa viivaa. Panikoin ihan hulluna, mutta tuolla se hailakka viiva nyt nukkuu päikkäreitä. ;D

Eivät tosiaan ole mitään kovin kalliita ja ajattelinkin että ehkä niiltä on turha odotella kovin ihmeitä ;) Clearblue näytti heti minuutin sisään sen Raskaana ja sit vähän ajan päästä ne viikot. Voisipa tosiaan tehdä senkin vähän ajan päästä uudelleen :) Se apteekin oma pitää kyllä hakea, jospa saisi vähän tätä panikointia häipymään :D Ihanaa, että teillä kaikki meni hyvin ?

-ap-

Vierailija
7/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää pelotella ap:tä ihan turhaan millään keskenmeno-viesteillä. Sama tyyppihän siellä kirjoittelee, näen IP-osoitteesi, sitten esität että "veikkaan kuten edellinenkin", vahvistat urpo omaa kirjoitustasi! =D

Älä ap välitä tuosta sekosta, ei taida oma raskaus onnistaa ja katkerana kirjoittelee, kaikillehan lapsia ei ole tarkoitettu, ehkä tämä seko on yksi näistä...

Raskaana ja vahvasti, epäilen! Onnea! =)

Kiitos kovasti hurjan kivasta viestistäsi! Ihme kyllä en niistä edes säikkynyt, ajattelin heti itsekin että aina täällä jonkun on pakko pelotella tai kirjoittaa ikävästi ihan tahallaan, huvin vuoksi. Eiköhän se tästä tosiaan, oireitakin onneksi on! :)

Googletin tietysti ihan hirveästi ja aika moni on kirjoitellut, että ei sen viivan tarvitse olla kovinkaan tumma ja että vars. noissa liuskoissa se ei välttämättä tummene koskaan. Toivon parasta :)

-ap-

Vierailija
8/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt vaan elät sen tiedon kanssa, että plussasit?

Kyllä sä sitten aikanaan huomaat meneekö kesken vai jatkuuko normaalisti, turha niitä testejä on kymmeniä tehdä ja murehtia ittensä vihreeks.

Ja niin kuin joku jo sanoikin, ihmiskeho on mutkikas systeemi ja jokaisella omanlaisensa, myös joka raskaus on omanlaisensa, joku toinen saattaa olla saanut noilla viikoilla vahvan viivan ja joku toinen vaikka haamujen haamun, rauhotu!

Ja onnea plussasta :)

Vierailija
9/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsien kohdalla tullut vain haalea viiva apteekin r-testiin.

Eli mun mielestä ei mitään syytä huoleen. :)

Vierailija
10/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt vaan elät sen tiedon kanssa, että plussasit?

Kyllä sä sitten aikanaan huomaat meneekö kesken vai jatkuuko normaalisti, turha niitä testejä on kymmeniä tehdä ja murehtia ittensä vihreeks.

Ja niin kuin joku jo sanoikin, ihmiskeho on mutkikas systeemi ja jokaisella omanlaisensa, myös joka raskaus on omanlaisensa, joku toinen saattaa olla saanut noilla viikoilla vahvan viivan ja joku toinen vaikka haamujen haamun, rauhotu!

Ja onnea plussasta :)

ja koitan todella nyt rauhoittua! :D Tämä on ihan höhlää enkä tosiaan itse asille voi mitään. Miksi sitä aina pitää muka tietää kaikesta kaikki ja pidellä joka narua käsissään. Nyt en enää kyllä googlettele mitään vaan rauhotun teidän ansiostanne ;) Kiitos!

-ap-

Vierailija
11/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsien kohdalla tullut vain haalea viiva apteekin r-testiin.

Eli mun mielestä ei mitään syytä huoleen. :)

Huojentaa kovasti mieltäni! :)

-ap-

Vierailija
12/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan viiva muuttunut yhtä vahvaksi kuin kontrolli. Ja nyt mennään viikolla 15, ei mitään alkavaa keskenmenoa..

Vierailija
13/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan viiva muuttunut yhtä vahvaksi kuin kontrolli. Ja nyt mennään viikolla 15, ei mitään alkavaa keskenmenoa..

Minä olen vähän pelkäämiseen ja jännittämiseen taipuvainen muutenkin, joten jonkin pelon olisin kuitenkin keksinyt tähänkin. Nyt se sitten ovat nuo viivat ;) Ihana kuulla että kaikki meni sinulla hyvin, jospa minullakin :)

-ap-

Vierailija
14/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi olla rv 2? rv 2 on ovulaation aikaan ja vasta siitä viikonpäästä eli rv 3 voi kroppa tuntea hedelmöityksen.

Vierailija
15/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi olla rv 2? rv 2 on ovulaation aikaan ja vasta siitä viikonpäästä eli rv 3 voi kroppa tuntea hedelmöityksen.

se laskee viikot hedelmöittymisestä, ei kuten RV:t normaalisti lasketaan. Eli tuo testin 2-3 tarkoittaa oikeasti viikkoja 4-5.

-ap-

Vierailija
16/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi raskaustestejä pitää tehdä useita ja joka päivä ja eri merkkisiä? Silloin kun kuukautiset on myöhässä tehdään testi ja katsotaan tulos, olenko ihan vanhanaikainen?? Jos haluaa 100varman tuloksen mennään pyytämään verikokeesta tehtävä testi lääkärille, maksaa 30-40€. Mitä ihmettä noi useat testit ja eri merkit on??

Vierailija
17/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se laskee viikot hedelmöittymisestä, ei kuten RV:t normaalisti lasketaan. Eli tuo testin 2-3 tarkoittaa oikeasti viikkoja 4-5.

-ap-

kiitos selvennyksestä. jos raskaustestissä tulee vähääkään väriä viivan paikalle niin on raskaana mut sitä ei tiedä kuinka kauaa. itsellä tuli aika vahvakin viiva ja niin vaan alle viikon päästä tk:n hormonikoe näytti nollaa raskaushormoniksi eli kesken meni. tiedän kyllä et kamalaa tuo aika kun ei tiedä jatkuuko kun tavallaaan liian aikaisin testailee.

Vierailija
18/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi raskaustestejä pitää tehdä useita ja joka päivä ja eri merkkisiä? Silloin kun kuukautiset on myöhässä tehdään testi ja katsotaan tulos, olenko ihan vanhanaikainen?? Jos haluaa 100varman tuloksen mennään pyytämään verikokeesta tehtävä testi lääkärille, maksaa 30-40€. Mitä ihmettä noi useat testit ja eri merkit on??

mutta minä nyt olen ollut tämän raskauden suhteen "vähän" hermoheikko. Ekan kerran testasin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (säännöllinen kierto). Oma testailuni johtuu yksinkertaisesti liiasta kokemusten lueskelusta. Ei pitäisi nuokkua netissä alkuunkaan. Siitä olen varma että olen raskaana, siitä en että kuinka jatkuu. Sitä tässä pohdin ja kokemuksia kyselin.

-ap-

Vierailija
19/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

kiitos selvennyksestä. jos raskaustestissä tulee vähääkään väriä viivan paikalle niin on raskaana mut sitä ei tiedä kuinka kauaa. itsellä tuli aika vahvakin viiva ja niin vaan alle viikon päästä tk:n hormonikoe näytti nollaa raskaushormoniksi eli kesken meni. tiedän kyllä et kamalaa tuo aika kun ei tiedä jatkuuko kun tavallaaan liian aikaisin testailee.

Kuten tuohon aikasemmallekin vastaajalle kirjoittelin, niin raskaudestani olen tosiaan varma. Tyhmänä vain piti alkaa miettiä viivojen tummuutta ym kun olen lueskellut liikaa negat. kokemuksia. Siitä ei kukaan täällä osaa sanoa kuinka raskauteni jatkuu, enkä sitä toivokaan. Kokemuksia vain, vertaistukea. Tavallaan en testannut liian aikaisin, mutta taas sinällään kyllä, että nyt ei tartteisi ihmetellä ja pelätä jos en tietäisi tästä vielä :) Mutta koska Clomit olisivat olleet vuorossa seuraavaksi, oli pakkokin testailla ettei vain niitä aloita jos onkin tärpännyt.

-ap-

Vierailija
20/32 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen plussani kesällä, oli aika haalukka viiva... pari päivää testasin et mihin suuntaan menossa ja viiva vahvistui vahvistumistaan, mutta ei silti kontrolliviivan veroinen... lopulta viiva alkoi haalistumaan (!), onneksi minulla oli jo aika ultraan koska ei ollut mitään tietoa hedelmöittymisestä... ultrassa selvis että olen jo 12. viikolla (