Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkeet tuntuneet tosi aikaisilla viikoilla, mutta

Vierailija
27.11.2011 |

nyt ei tunnu enää yhtään, kun rv17. Onko normaalia vai syytäkö huolestua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla normaalia tai sitten ei. Neuvolaan pääsee varmaan kuuntelemaan sydänäänet tms. jos kovin huolestuttaa. :)

Mulla kolmannessa raskaudessa alkoi liikkeet tuntua jo rv. 13 paikkeilla, mutta vaimenivat kovin juuri noilla viikoilla. Syy löytyi lopulta istukasta, joka oli jotenkin siirtynyt kohdun takaa etupuolelle.

Vierailija
2/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla jos tulisi keskenmeno, niin ei siinä juuri mitään ole tehtävissä.

Eli odottele huoletta, luultavasti liikeet jatkuvat pian.

Itselläsi myös alkoi noin aikaisin ekassa(kin) raskaudessa, ja olin hieman huolissani aina, kun tuli päivänkin tauko. Ei silti ollut mitään ongelmia, eli joskus ei vaan jaksa riehuu siellä kohdussa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli samoilla viikoilla olen ja liikkeet tuntuneet viimeksi torstaina. Takana kaksi keskenmenoa ennen tätä raskautta joten olen jo muutenkin stressannut tätä raskautta ja sitten nyt vielä tämä. Soitan huomenna (taas!!) neuvolaan josko sinne pääsis kuuntelemaan sydämen tykytystä...

Vierailija
4/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin niitä parin viikon ajan. Sitten meni kolmisen viikkoa, ettei tuntunut mitään. En kysynyt keltään spesialistilta mutta arvelin itse, että se johtui siitä, että kohtu kasvoi ja nousi eikä ollut enää niin alhaalla lantiossa ahtaalla. Nyt (minäkin rv 17) olen taas alkanut tuntea vähän jotain tällä viikolla.

Mietin myös, liikkuuko istukka kohdun kasvamisen myötä? Voiko se liikkua eteen, jolloin liikkeitä ei enää tunne?